۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۰۲۵۷۴

بازدید قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از مرکز ملی پاسخگویی

بازدید قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از مرکز ملی پاسخگویی
قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان از مرکز ملی پاسخگویی بازدید و بر لزوم برقراری تعاملات فی ما بین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، وحید جلیلی «قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان» و همراهان وی از مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت های صورت گرفته و نحوه ارائه خدمات به کاربران بر ضرورت برقراری تعامل بین سازمان و مرکز تاکید کرد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» گزارشی از فعالیت ها، سامانه ها و برنامه های مرکز ارائه کرد.

وی امکان داده کاوی و حجم بالای سؤالات دریافتی در این مرکز را فرصتی ارزشمند برای برنامه سازان سازمان قلمداد و برای همکاری در این زمینه با صداوسیما اعلام آمادگی کرد.

بازدید قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از مرکز ملی پاسخگویی

جلیلی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مرکز، بر ضرورت برقرای تعامل تاکید و ابراز داشت: باتوجه به قابلیت تولید فکر دینی در فرایند پرسش و پاسخ، راه اندازی نهضت تولید محتوا و هم افزایی در این زمینه را ضروری است.

دبیر ستاد تحول در رسانه ملی تصریح کرد: ایجاد حلقه وصل و پیوست رسانه ای برای بانک سوال و جواب مرکز  ضروری می باشد که لازمه آن شناخت ظرفیت ها و نیازهای طرفین است.

وی با اشاره به سه نوع خروجی قابل استفاده برای سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: سه نوع خروجی رسانه ای، علمی ودراماتیک قابل استفاده برای سازمان در مرکز ملی پاسخگویی وجود دارد.

قائم مقام سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با تاکید بر توصیه آیت الله خامنه ای مبتنی بر سه کلیدواژه ابتکار، شجاعت و توانایی اظهار داشت: این پیوست رسانه ای باید این سه مؤلفه را دارا باشد.

ارسال نظرات