۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۵۹۶
مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

حکم امام خمینی مبنی بر اعدام سلمان رشدی بارقه امیدی در دل مسلمانان ایجاد کرد

حکم امام خمینی مبنی بر اعدام سلمان رشدی بارقه امیدی در دل مسلمانان ایجاد کرد
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای تصریح کرد: قلم رسای امام خمینی(ره) مبنی بر صدور حکم اعدام سلمان رشدی بارقه امیدی در دل مسلمانان ایجاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده مزدور کتاب آیات شیطانی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت سالروز حکم تاریخی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده مزدور کتاب آیات شیطانی(1367).

آنگاه که یک عنصر خود فروخته و مسلمان نمای کافری چون سلمان رشدی ملعون اجیر شبکه صهیونیستی شده و با قلم نحس و ننگین اش آیات نورانی الهی را به سخره گرفت و کتابی تحت عنوان آیات شیطانی را تنظیم و منتشر کرد، او و اربابان سیه رویش فکر نمی کردند که این اهانت آشکار و سخیف شان به ساحت قدس الهی و رسول گرامی اسلام نه تنها باعث شکاف در اقوام و مذاهب نشده بلکه با مهندسی بزرگ مردی از تبار پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) چون خمینی کبیر(رضوان الله تعالی علیه) موجب اتحاد و باعث اقتدار اسلام و بروز ظهور شوکت دین در عصر جاهلیت مدرن خواهد شد.

نوای آسمانی و قلم رسای مرجع علی الاطلاق جهان تشیِع و امام المسلمین والمستضعفین حضرت روح الله الموسوی الخمینی (قدس سره) مبنی بر صدور فتوا و حکم اعدام و مهدور الدم بودن سلمان رشدی مرتد، که بر گرفته ازعمقِ هوشمندیِ سرشارِ ازحکمت؛ سیاست وکیاستِ اِرث برده از اجدادِ طاهرینش-که هُم سَاسَهُ العِبَاد-اند، خطاب به همه مسلمانان و آزادگان عالم، بارقه  امیدی در دل همه ی طبقات مسلمانان و آزادی خواهان و علماء و دانشمندان ایجاد کرد و همگان را بر اعلام موضع علنی و عملی بر علیه سلمان رشدی و عوامل پشت پرده آن به ویژه شبکه صهیونیستی با محوریت دولت مردان خبیث انگلیس، بسیج نمود و سیل خروشان امت اسلام و علماء اسلام حتی در خود کشور انگلستان، نقشه آنان را نقش بر آب و چهره حقیقی مدعیان دروغین حقوق بشری و آزادی اندیشه را مبرهن ساخت و آبروی نداشته آنان را مخدوش و ملکوک کرد.

 این از الطاف خفیه الهی است که فرمود: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ سوره حجر آیه 9 هر چند که مشرکان و کافران، ملحدان به این می اندیشند که: يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ سوره صف آیه 8 ، اما غافل از آنکه: وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ . سوره صف آیه 8

چراغی را که ایزد برفروزد                    هر آنکس پف کند ریشش بسوزد

 اکنون که 33 سال از صدور فتوای تاریخی و حکم فقهی آن حکیم راحل(رضوان الله علیه) می گذرد اگر چه به دلیل حفاظت بسیار شدید دولت انگلیس و غربیها و اروپائیان، این فتوا توسط جوانان مسلمان عملی نشده است. لکن جهنمی سوزان از آتش قهر الهی و خشم امت اسلام و آزادگان عالم را برانگیخته و زندگانی به شدت مخفی و مخوف او  خود جهنمی دیگر پیش از عذاب الیم خداوند حکیم را دراین دنیا برای سلمان رشدی رقم زده است و چه بسا باید گفت: إِنَّما نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدادُوا إِثْماً.سوره آل عمران آیه 178

آری این نه اولین و نه آخرین حیله روباه مکار و استعمار پیر و دنیای استکبار بر علیه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) بوده و هست بلکه همواره باطل با حق  در ستیز است. بدون شک همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرموده اند: دشمنان اسلام و نظام اسلامی با شیوه های نوین و شکل دادن جنگ های شناختی و اخیرا با جنگ ترکیبی بر علیه امت اسلام و انقلاب اسلامی مقابله می کنند که برای مقابله و خنثی سازی  این شیوه از جنگ دشمنان، یقینا سلاح خود را می طلبد که آن هم جهاد تبیین است،  در این راستا نقش نخبگان و فرهیختگان به ویژه عالمان و فرزانگان دین بی بدیل و بسیار کار ساز خواهد بود و انشاالله در این عرصه هم با الطاف الهی، دشمنان مخذول و مأیوس خواهند شد این وعده خدای منان است: وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ. سوره آل عمران آیه 54

والسلام علی من اتبع الهدی

مرکز بسیج اساتید؛ مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

۲۵ بهمن ۱۴۰۰

ارسال نظرات