۱۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۰۲۶۴
رییس دانشکده مجازی علوم حدیث:

دانشکده علوم حدیث حاصل تلاش حوزه های علمیه و دانشمندان اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده مجازی علوم حدیث گفت: دانشکده علوم حدیث پیش‌گام بحث آموزش مجازی در کشور بود.
حجت الاسلام سيد حميد حسيني رئيس دانشكده مجازي علوم حديث
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حمید حسینی، رییس دانشکده مجازی علوم حدیث، در مراسم بزرگداشت دهمین سالروز تاسیس دانشکده علوم حدیث که عصر امروز در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، ابراز داشت: دانشکده علوم حدیث حاصل تلاش حوزه های علمیه و دانشمندان اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در این مراسم که با جشن دانش آموختگی دانشجویان همراه بود، گفت: وداع این جمع به معنی انسجام و کارایی بیشتر دانشجویان در راستای اهدا مقدسشان خواهد بود.

وی افزود: در طول مدت تحصیل یک پیوند و دلبستگی معنوی بین دانشجویان حاکم بود که باید از این فرصت برای رشد خود و دیگران و منتشر کردن احادیث در تمام عرصه ها استفاده کرد.

رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث در ادامه اظهار داشت: رتبه و نمره برای ما معیار اصلی نیست، احساس می کنم که این علوم بیش از سایر علوم بر روی دانشجویان اثر گذاشته است که این موفقیت بزرگی است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در ابتدای تاسیس دانشکده مجازی برخی به دیده انکار و تردید به این اقدام نگاه می کردند، اعلام داشت: امروز ما شاهد یک پدیده و دستاورد جدید در کشور هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان با نام نویسی در این دانشکده می توانند از محضر بهترین اساتید کشور استفاده کرده و بهترین علوم را دریافت کنند./پ202
ارسال نظرات