۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۲۶۸۵
خانواده سالم، جامعه سالم (۷)؛

پورتال جدید پژوهشکده زن و خانواده رونمایی شد

پورتال جدید پژوهشکده زن و خانواده رونمایی شد
همزمان با ایام گرانقدر ماه رجب المرجب از پورتال جدید پژوهشکده زن و خانواده رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با ایام گرانقدر ماه رجب و ولادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) از پورتال جدید خود رونمایی کرد.

پژوهشگران و فرهیختگان گرانقدر می‌توانند زین پس از طریق آدرس https://wfrc.ac.ir اخبار دوره‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های این پژوهشکده را دنبال کنند.

پژوهشکده زن و خانواده با هدف تبیین دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی در این حوزه توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۳۷۷ تأسیس گردید.

«تولید و بازتولید دانش و مفاهیم معطوف به اعتلای جایگاه زنان و خانواده در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی»، «تربیت و توانمندسازی منابع انسانی با اولویت مشارکت هم افزا با جامعه هدف»، «پشتیبانی از مطالعات و پژوهش‌های اسلامی حوزه زن و خانواده» و «ارائه خدمات کارشناسی به جامعه هدف» از مأموریت‌های این پژوهشکده است.

این پژوهشکده تاکنون ۲۴۴ گردهمایی علمی برگزار کرده و ۱۶۴ طرح پژوهشی، ۷۲ نشریه و ۳۹ کتاب را تهیه و تدوین کرده و به چاپ رسانده است.

ارسال نظرات