۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۰۲۷۷۰
معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور خبر داد؛

اجرای طرح کلان پژوهشی در حوزه علمیه لرستان

اجرای طرح کلان پژوهشی در حوزه علمیه لرستان
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین مقیمی از اجرای طرح کلان پژوهشی در استان لرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از طلاب پژوهشگر و توانمند در حوزه پژوهش استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، عصر امروز در گردهمایی مدیران و رابطین پژوهش مدارس علمیه برادران لرستان، که در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: طرح کلان پژوهشی در مدارس علمیه استان لرستان اجرا می شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور افزود: هدف از اجرای این طرح کلان پژوهشی تقویت برنامه های پژوهشی و بهره مندی از توانایی طلاب پژوهشگر مدارس علمیه در اجرای طرح های پژوهشی است.

وی با اشاره به توانایی های پژوهشی طلاب خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت طلاب استفاده شود و در انجام فعالیت های پژوهشی طلاب مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی عنوان داشت: در حوزه پژوهش اقدامات زیرساختی به خوبی در حال انجام بوده و با برنامه ریزی و مدیریت باید فعالیت های پژوهشی طلاب تقویت شود.

وی اظهار کرد: از دیگر اهداف اجرای طرح کلان پژوهشی در استان  ورود جدی طلاب پژوهشگر استان لرستان در حوزه آسیب شناسی استان و هدایت طرح های پژوهشی به سمت نیازها است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات