۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۰۲۷۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

بکارگیری ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی در راستای رونق تولید

بکارگیری ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی در راستای رونق تولید
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد که استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی راه مقابله با فشارهای اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن مدیریت جهادی و برنامه ریزی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ملت و دولت باید دست به دست هم دهند تا این فشار اقتصادی را با بکارگیری نیروهای نخبه، متخصص، پرانگیزه و  باطراوت به زانو درآورده و برطرف سازند.

وی خاطرنشان کرد: برای کم کردن فشارهای اقتصادی باید از ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، کارآفرینی استفاده شود و به ظرفیت ها و توانایی های داخلی تکیه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و به نقطه ای رسیده است که تمام گزینه های روی میز دشمن رنگ باخته اند.

وی عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا هیچ رویداد و سیاستی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی حل نمی شود.

تزریق واکسن کرونا لازمه مقابله با این ویروس منحوس است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه همچنان ویروس منحوس کرونا شهرهای کشور و استان را در بر گرفته است، گفت: استقبال مردم از تزریق دز سوم واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا برای مقابله با این ویروس منحوس ضروری است.

وی راه مقابله با فشارهای اقتصادی را رونق تولید و حمایت از تولید دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه فعال ازجمله کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، ماشین سازی، صدر فولاد، سیمان خرم آباد، فولاد ازنا، عظیم خودرو بروجرد و سایر کارخانجات و کارگاه های تعطیل و نیمه فعال در سطح استان از جمله اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به نام گذاری روز روحانیت و دفاع مقدس بیان کرد: در کشور ایران اسلامی چهار هزار شهید روحانی وجود دارد و از این تعداد ۶۰ شهید روحانی مختص به استان لرستان است. /9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات