۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۰۲۷۹۲
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

طرفداران سران فتنه سال ۸۸ نباید در مسئولیت‌ها حضور داشته باشند

طرفداران سران فتنه سال ۸۸ نباید در مسئولیت‌ها حضور داشته باشند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: متأسفانه امروز افرادی در بعضی مسؤولیت‌های حساس کشور و استان هستند که اعتقاد به فتنه و سران فتنه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) سراسر تبیین است و در همین راستا عمر حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای تبیین اسلام صرف شده و تبیین اسلام و انقلاب امروز تبدیل به یکی از گفتمان‌های غالب کشور شده است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: جهاد تبیین نیازمند یک شاخص و معیار است که این شاخص سخنان امام علی(ع) بوده اما در زمان کنونی احتیاج به افرادی داریم که این شاخص‌ها را برای ما روشن کنند شاید در نهج البلاغه چیزی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی یافت نشود و روشن کردن این موضوع وظیفه امامین انقلاب است.

وی تصریح کرد: شعار انقلاب اسلامی عدم وابستگی و نه شرقی و نه غربی است البته الان شرق به عنوان ابر قدرت وجود ندارد اما پیام این شعار همچنان باقی است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: رهبر انقلاب کودتای سال ۸۸ را به عنوان یک خط قرمز برای نظام در انتخابات، انتصابات و استفاده از مسئولین عنوان کردند اما امروز افرادی در بعضی مسؤولیت‌های حساس کشور و استان هستند که اعتقاد به فتنه و سران فتنه دارند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم استاندار کرمانشاه پایش همچنین افرادی است و اشخاصی که فتنه‌گر بودند نباید در مقام یا مسؤولیتی باشند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به جنایات آمریکا، گفت: اموال ملت مظلوم افغانستان به بهانه حادثه ۱۱ سپتامبر بلوکه شده است و حتی به جیب مردم آمریکا هم نخواهد رفت و این یک دزدی آشکار است.

وی خاطرنشان کرد: غیرت دینی در قالب فرد یا جامعه بروز می‌کند که مصداق آن را می‌توان اهمیت ملت فلسطین برای ملت مظلوم بحرین عنوان کرد و یا می‌توان آن را در عملکرد یک دختر دانشجوی مسلمان هندی دید.

امام جمعه اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود با اشاره به حواشی جشنواره فجر، افزود: در مقابل غیرت دینی بی‌غیرتی دینی را هم شاهد هستیم؛ هدف جشنواره فجر پرورش مار در آستین و ایجاد شوی تبلیغاتی لباس و شویی جنسی نبود و ما از دولت سیزدهم انتظار عملکرد مناسب‌تری داریم./1400/

ارسال نظرات