۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۰۲۷۹۴
امام جمعه کرمانشاه:

دشمن به دنبال ایجاد جدایی افکنی میان ملت و نظام است

دشمن به دنبال ایجاد جدایی افکنی میان ملت و نظام است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دشمن با به راه اندازی جنگ اقتصادی و نیز اتهام زنی به نهادهای انقلابی همانند سپاه به دنبال ایجاد جدایی بین ملت و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد یک هجمه بزرگ از سوی دشمن علیه سپاه هستیم که باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جواب دندان شکنی به این یاوه گویی ها و تهمت های دشمنان و بیگانگان بدهیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه همواره حافظ این کشور و نظام بوده و هست، گفت: دشمنان با دو هدف در حال تخریب پایه های این انقلاب است از یک سو می خواهد که ارکان بزرگی همانند سپاه را با شبهاتی که ایجاد کرده است زیر سؤال ببرند و دوم اینکه دشمن با تشدید تحریم های اقتصادی به دنبال ایجاد فاصله و جدایی بین ملت و انقلاب است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از داشته های داخلی و بومی بر این توطئه های ننگین دشمنان پیروز شویم و تنها راه برای ما خودکفایی و اتکا به داخل است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت کامل و جامع راهکارهای تقابل با جنگ اقتصادی دشمنان را برای همه ما ترسیم فرموده اند، لذا باید با استفاده از داشته های خود در برابر این جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب پیروز شویم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم انقلابی تبریز اشاره کرد و بیان داشت: قیام مردم تبریز در چهلم شهادت قیام مردم قم در سال 1356 برپا شد و بدانیم که دو موضوع شهادت فرزند امام راحل(ره) و مجالس چهلم شهرهای مختلف ایران در پیروزی انقلاب نقش داشت.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هر کسی که در مسیر ولایت و ائمه اطهار علیهم السلام حرکت کند از تمام بدیها و انحرافات در  امان خواهد بود./1400/پ201/

ارسال نظرات