۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۷۰۲۹۳۴
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی مطرح کرد؛

از مدعیان خط امامی دیروز تا تحریف گران امروز

از مدعیان خط امامی دیروز تا تحریف گران امروز
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی گفت: برخی سعی دارند تا اندیشه‌های امام خمینی(ره) به فراموشی سپرده شود و چنین القا کنند که فعلیت نظام با آرمان های امام فاصله گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در جلسه افتتاح گروه سیره امامین انقلاب اسلامی به دست آیت الله شب زنده دار که در حسینیه مدرسه فقهی آل یاسین برگزار شد، با اشاره به ورود خبرگزاری رسا در عرصه تبیین سیره امامین انقلاب اظهار داشت: الحمدالله مدتی است که خبرگزاری رسا درباره تبیین اندیشه ها و مبانی امامین انقلاب ورود کرده و مجاهدت می کند و خود را محل تیرهای منحرفین و زاویه دارهای انقلاب اسلامی قرار می دهد.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در ادامه افزود: متأسفانه مبانی و اندیشه های امام خمینی(ره) با دست های پیدا و پنهانی تلاش شد تا به انزوا کشیده شود و جالب این است که این امر را بر گردن نیروهای دلسوز نظام و انقلاب انداختند.

وی با اشاره به لزوم تدریس و گنجاندن وصیت ها و اندیشه های امام راحل در کتب درسی حوزه های علمیه اظهار کرد: متأسفانه آن جدیتی که باید در بیان و ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) در حوزه‌های علمیه وجود داشته باشد، نیست و ان‏شاءالله حوزه باید با جدیّت این کار را دنبال کرده و در متون درسی طلاب، اندیشه‌های امام راحل نیز گنجانده شود.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی ضمن اشاره به گفته برخی از افراد که گفتند اندیشه‌های امام را باید در موزه ها گذاشت بیان داشت: اینها کسانی هستند که واقعاً همّت داشتند که اندیشه‌های امام خمینی(ره) به فراموشی سپرده شود؛ درست مثل دوران پیامبر گرامی اسلام که دشمنان در صدد از بین بردن اندیشه ها و مبانی فکری ایشان بودند تا با تحریف ایشان به مطامع و منافع دنیایی خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: عده‌ای که مخالف نظام اسلامی و پیاده نظام دشمن هستند برای موجّه جلوه دادن حرف خود، این گونه استدلال می‌کنند که الان و فعلیت نظام اسلامی که در جریان است، با آرمان های انقلاب امام راحل(ره) فاصله گرفته است.

مسئول تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در ادامه افزود: اینها کسانی هستند که یک زمانی در صدد بودند که آرمان‌های امام خمینی(ره) را به انزوا کشانند؛ امّا امروزه با عناد می گویند که این نظام با آرمان های خود و حتی با آرمان های امام راحل فاصله گرفته است.

وی در ادامه افزود: امروزه برخی در تلاش هستند که همین معامله را با مقام معظم رهبری نیز انجام دهند و با هر روشی که بتوانند به این سید حکیم و جلیل که در اوج قله اقتدار است، آسیب رسانند؛ امّا بعداً ممکن است که به خاطر حفظ منافع خود، از رهبری معظم تعریف و تمجید کنند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی در پایان اظهار کرد: امروزه آن کسی که بیشترین همت را قولاً و عملاً در دفاع از مبانی و اندیشه های امام راحل به خرج داده است و می دهد، امام حاضر یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ درست برعکس آنچه که دشمنان درصدد القای فاصله رهبر انقلاب اسلامی با مبانی و اندیشه های امام راحل هستند.

ارسال نظرات