۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۹۴۴
آیت الله شب زنده دار خواستار شد؛

لزوم اهتمام جدی رسانه ها به تبیین سیره امامین انقلاب

لزوم اهتمام جدی رسانه ها به تبیین سیره امامین انقلاب
عضو فقهای شورای نگهبان ابتکار خبرگزاری رسا در راه اندازی بخش سیره امامین انقلاب را ارزشمند خواند و دیگر رسانه ها را به تبیین این مهم توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه افتتاح گروه سیره امامین انقلاب که با حضور شماری از اساتید و شخصیت های حوزوی در حسینیه مدرسه فقهی آل یاسین برگزار شد، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن سیره امامین انقلاب اظهار کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن اصرار می ورزند یکی از شعب آن تبیین سیره این دو بزرگوار است که باید در این راه سعی بلیغ کنیم تا اهداف انقلاب و شریعت اسلام ناب محمدی(ص) که هدف امامین انقلاب نیز ترویج دین مبین اسلام بود، محقق شود.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه افزود: ما باید حقایق را در شیوه های مورد پذیرش به نسل های کنونی منتقل کنیم و مطالب را به صورت صحیح و رسا تفسیر و تبیین کرده و از تحریف هایی که در این زمینه وجود داشته و دارد جلوگیری کنیم.

لزوم اهتمام جدی رسانه ها به تبیین سیره امامین انقلاب

آیت الله شب زنده دار با اشاره به خصومت دشمنان با انقلاب اسلامی ابراز کرد: امروزه یکی از شگردهای دشمنان تحریف است و آنچه در توان دارند در این راه به میدان می‌آورند تا به اهداف و نیّات شوم خود دست پیدا کنند و چنانکه در مورد قرآن کریم نیز دشمنان به انواع تحریف دست می زدند، در مورد سیره امامین نیز در پی تحریف اندیشه ها و مبانی آنان هستند.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی بخشی با عنوان سیره امامین انقلاب در خبرگزاری رسا، این اقدام را به فال نیک گرفت و با آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران این رسانه حوزوی، دیگر رسانه ها را نیز به پیگیری چنین امری توصیه کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شما باید این راه را با قوت ادامه دهید و سیره آنان را بدون ترس و کِسلی تبیین و ابعاد مختلف شخصیتی و وجودی این بزرگواران را در بین مردم و نسل جوان معرفی و ترویج کنید تا اندیشه ها و مبانی امامین انقلاب تبیین و ترویج گردد.

لزوم اهتمام جدی رسانه ها به تبیین سیره امامین انقلاب

آیت الله شب زنده دار با بیان لزوم فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف اظهار کرد: خودِ رهبر معظم انقلاب نیز در مسئولیت هایی که بر عهده دارند، واقعاً جهادگونه فعالیت می کنند و با تمام توان و دقت کامل مسائل را به پیش می برند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به لزوم فعالیت همه خبرگزاری ها در این عرصه و ترویج سیره و مبانی اندیشه های امامین انقلاب ابراز داشت: ابزار رسانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ضرورت دارد که علاوه بر خبرگزاری رسا، سایر خبرگزاری ها نیز در این عرصه قدم بردارند.

آیت الله شب زنده دار با اشاره به اهمیت جهاد تبیین به ارائه پیشنهادی به اساتید و مدرسین حوزه های علمیه پرداخت و اظهار کرد: لازم است تا اساتید و مدرسان دقایقی از کلاس خود را قبل از شروع درس، به جهاد تببین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اختصاص دهند.

ارسال نظرات