۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۰۳۱۶۲
باسخنرانی آیت الله صدیقی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله بطحائی برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت آیت الله بطحائی برگزار می‌شود
حجت الاسلام بطحائی ضمن اعلام جزییات برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله بطحائی از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

حجت الاسلام سید محمد مهدی بطحائی گلپایگانی، فرزند مرحوم آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در آستانه دومین سالگرد ارتحال والد مکرم خود در رابطه با مراسم بزرگداشت این عالم جلیل القدر توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام بطحایی گفت: طبق تاریخ شمسی زمان رحلت آیت الله بطحائی 26 اسفندماه است، ولیکن با توجه به شرایط پیش آمده و دفن ایشان در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) تصمیم بر این شد امسال مراسم بزرگداشت مرحوم والد در شام شهادت امام کاظم( ع) برگزار شود.

فرزند آیت الله بطحائی در ادامه جزئیات برگزاری مراسم را اعلام کرد و از علما، حوزویان، دانشگاهیان و سایر اقشار مردم شریف ایران برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

وی بیان داشت: این مراسم یکشنبه 8 اسفندماه از ساعت 3 تا 5 بعدازظهر در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برقرار می‌شود و آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و دکتر مقیمی رییس دانشگاه تهران در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی از جمله روحانیون سرشناس و انقلابی مجلس خبرگان رهبری بود که در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد. آیت الله بطحائی نخستین استاندار و نماینده امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری بعد از انقلاب اسلامی بود.

مراسم بزرگداشت آیت الله بطحائی برگزار می‌شود

ارسال نظرات