۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۰۳۳۵۶

فعالان عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا آشنا شدند

فعالان عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا آشنا شدند
دوره فشرده «آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا (استارتاپ)» برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز نوآوری آلاء (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء و ارگان همکار موسسه بین‌المللی المرتضی علیه السلام) دوره فشرده «آشنایی طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با ظرفیت‌های نوآوری و شرکت‌های نوپا (استارتاپ)» را برگزار کرد.

بر اساس این گزارش: این رویداد دو روزه که اولین نمونه در این موضوع بود، در روزهای پنجشنبه و جمعه، 5 و 6 اسفندماه 1400؛ از ساعت 8 الی 17 در سالن اجتماعات شتابدهنده صدران برگزار شد که میزبان طلاب ایرانی از شهرهای مختلف و همچنین طلاب چند کشور بود.

برخی سرفصل‌های دوره عبارت بودند از:
- آشنایی اولیه با استارتاپ، جریان شناسی اقتصاد جهانی؛
- آشنایی با اصطلاحات استارتاپی؛
- شناخت جایگاه استارتاپ در حل مسائل روز و معرفی چند نمونه؛
- رابطه استارتاپ با کنشگری اجتماعی؛
- آشنایی با مبانی، وسایل و مفهوم خلاقیت؛
- شناخت مخاطب، پرسونا و بازار هدف؛
- مبانی تیم سازی و کار گروهی؛
- آشنایی با استارتاپ‌های فرهنگی و طلبگی، سازمان ها و نهاد های تاثیرگذار؛
- معرفی منابع تکمیلی، آشنایی با ادامه مسیر؛
- آشنایی با مرکز نوآوری آلاء؛ اهداف، مأموریت‌ها و خدمات.

ارسال نظرات