۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۰۳۵۲۴

حمایت دولت‌های غربی در غالب اعزام ستیزه‌‎جویان اروپایی به جبهه اوکراین

حمایت دولت‌های غربی در غالب اعزام ستیزه‌‎جویان اروپایی به جبهه اوکراین
الشَمَّری و الاسدی در واکنش به حمایت دولت‌های غربی از اعزام ستیزه‌‎جویان اروپایی به جبهه اوکراین، یادآور شدند که همین وجدان‌های کور استکباری به رزمندگان مدافع حرم و مقدسات اسلامی برچسب تروریست می‌زنند.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران دو تن از اعضای عالی‌رتبه جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن اشاره به جانبداری دولت‌های غربی از اوکراین در جنگ با روسیه، استاندارد دوگانه آنان در قبال کشورهای اسلامی را محکوم کردند.

سخنگوی رسمی نُجَباء در پیامی توئیتری خاطرنشان ساخت: هنگامی که مجاهدان عراقی برای دفاع از عقیده و مقدسات و حفظ امنیت ملی برخاستند و در سوریه مقابل کثیف‌ترین و سرسخت‌ترین انواع تروریسم بین‌المللی ایستادند، جهان غرب - که مدعی فرهنگ و بی‌طرفی است - انواع و اقسام تهمت‌ها، تحریم‌ها و حملات رسانه‌ای را علیه ما سازماندهی کرد.

مهندس نصر الشَمَّری ادامه داد: حالا همین [جهان غرب] تمام امکانات خود را به‌کار گرفته و مرز‌هایش را برای شهروندانی که داوطلب جنگ در خارج از سرزمین‌های خودشان هستند آماده می‎‌کند؛ در حالی که این کارزار بین دو کشور همسایه درگرفته است.

وی در پایان با تاکید بر آنکه "این ماجرا مؤید دیدگاه ما مبنی بر وجدان کور و نگاه استکباری جهان غرب است" تصریح کرد: رحمت خداوند بر شهدای مقاومت که مدافع حرم و مقدسات بودند. ننگ بر هرکه علیه آنان سخن گفت و طعنه زد و از یاری‌شان فروگذار نمود. شاید اتفاقات اخیر باعث شود که در مواضع شرم‌آورشان تجدیدنظر کنند.

در پیامی جداگانه، رئیس شورای سیاسی نُجَباء از سیاست منحرف و یکجانبه‌گرایانه کشورهای غربی، و در رأس‌شان آمریکا و انگلیس، انتقاد کرد و نوشت: وقتی مردانی از گروه‌های مقاومت اسلامی در سوریه برای دفاع از مقدسات، عقیده و امنیت ملی‌شان به‌پا خاستند و در حالی که حرکتشان با درخواست دولت سوریه همراه بود، سیاست پررو و کور [غربی] آن‌ها را تروریست و مداخله‌جو در مسائل سایر کشورها قلمداد کرد!

شیخ علی الاسدی با تقبیح استقبال وزیر خارجه انگلیس از فراخوان دولت اوکراین برای حضور جنگجویان خارجی - از جمله انگلیسی‌ها - در نبرد علیه روسیه، تاکید کرد: این پیامی [عبرت‌آموز] برای خیانت‌‎پیشگان و اهمال‌کاران عرب و مزدوران دنباله‌رو آنان است.

وی به‌رسم قدرشناسی از فرمانده شهید محور مقاومت، نوشتار توئیتری خود را با هشتگ #کم_أنت­_عظیم_­یا_­سلیمانی (چقدر تو بزرگی ای سلیمانی) به پایان رساند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲
..انتقاد
0
0