۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۰۳۶۶۷
امام جمعه الیگودرز:

مساجد، ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات محلات هستند

مساجد، ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات محلات هستند
لرستان-حجت الاسلام سرلک به آثار و برکات مساجد در جامعه اشاره کرد و گفت: مساجد ظرفیتی عظیم برای حل مشکلات محلات و خنثی سازی توطئه های دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در جلسه شورای امور مساجد با هدف ساماندهی امور مساجد سطح شهرستان که در دفتر امام‌ جمعه الیگودرز برگزار شد، گفت: از ظرفیت مساجد در زمینه حل و فصل مسائل و مشکلات محلات استفاده شود.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرورت فعال سازی مساجد افزود: ائمه جماعات در مساجد ظرفیتی عظیم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات محلات و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق کم برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت مساجد فرصتی برای آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه و تربیت نسلی انقلابی است.

حجت الاسلام سرلک بر ضروت تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات مساجد تأکید کرد و گفت:  کارکردهای متعدد مسجد در زمینه های مختلف باید احیا شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد در جامعه اسلامی عنوان داشت: مسجد پایگاه اسلام است و بهره مندی  از این ظرفیت در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرین است.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه مساجد باید فعال باشند، گفت: مسجد فعال و پویای تراز اسلام و انقلاب اسلامی آثار و برکات فراوانی در عرصه های مختلف در جامعه بر جای می گذارد.

حجت الاسلام سرلک در پایان این نشست بر حضور فعال و جدی همه اعضا ‌و دستگاه های عضو شورای ساماندهی امور مساجد تاکید کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات