۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۰۳۸۱۳
امام جمعه موقت قصرشیرین:

آمریکایی ها و صهیونیست ها یک موج «ایران هراسی» در منطقه به راه انداخته اند

آمریکایی ها و صهیونیست ها یک موج «ایران هراسی» در منطقه به راه انداخته اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام شاهمحمدی گفت: امروز که اوکراین و روسیه در تقابل نظامی قرار دارند همان کشورهایی که اوکراین را تحریک می کردند او را در این شرایط تنها گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شاهمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: عامل اصلی درگیری بین روسیه و اوکراین را می توان شیطنت ها آمریکایی ها و اروپایی دانست که همواره اوکراین را علیه روسیه تحریک می کردند.

امام جمعه موقت قصرشیرین تصریح کرد: امروز که اوکراین و روسیه در تقابل نظامی قرار دارند همان کشورهایی که اوکراین را تحریک می کردند او را در این شرایط بسیار بد تنها گذاشته اند.

حجت الاسلام شاهمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: مهم ترین درسی که کشورهای عربی باید از تحولات اوکراین بگیرند آن است که اکنون جهان وارد مرحله جدیدی شده که در آن گزینه‌های نظامی روی میز بوده و مهم‌تر از همه در این مرحله آمریکا تصمیم به عقب نشینی نظامی گرفته است، جایی که این کشور در سال ۲۰۲۱ با یک شکست مفتضحانه از افغانستان خارج شد و همچنین در روابط خود با کشورهای عربی منطقه ثابت کرد که تنها به منافع خودش می‌اندیشد.

امام جمعه موقت قصرشیرین با اشاره به اینکه سران کشورهای عربی نباید بیش از فریب ریاکاری آمریکایی ها را بخورند، بیان کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها یک موج «ایران هراسی» در منطقه به راه انداخته اند تا با این کار هم به حسن همجواری ایران لطمه بزنند و هم اینکه راحت تر این کشورها را غارت کنند در حالی که ایران با هیچ کشور عربی دشمنی و خصومتی ندارد.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود با اشاره به 14 اسفندماه روز احسان و نیکوکاری خاطرنشان کرد: هر کسی که به عنوان مسلمان شناخته می شود نسبت به برادر دینی خود وظایف بسیاری برعهده دارد و باید همکاری یار و یاور وی باشد./1400/پ202/

ارسال نظرات