۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۷۰۳۹۳۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

عادی سازی روابط برخی از کشورهای اسلامی با تروریست ها تأسف‌بار است

عادی سازی روابط برخی از کشورهای اسلامی با تروریست ها تأسف‌بار است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: عادی سازی روابط برخی از کشورهای اسلامی با اربابان تروریست ها، جای تاسف و البته تامل برای مسلمین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و طلاب مدارس علمیه کرمانشاه ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام علیه وحدت جهان اسلام اظهار داشت: حادثه تروریستی در مسجد شیعیان شهر پیشاور پاکستان نماد بارز تلاش دشمنان برای از تضعیف و از بین بردن وحدت و انسجام جهان اسلام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این اقدام بی شک در راستای در مقابل هم قرار دادن مذاهب اسلامی و از سوی دیگر نشان دادن چهره ای خشن از دین رئوف اسلام است.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه آمران این حادثه ضدانسانی و ضدبشری، همان جریان جهانی صهیونیست، است، گفت: اقدام به ترور، قتل، بمب گذاری و... تنها بخشی از اهداف شوم استکبار برای در هم شکستن صفوف مسلمین است و در این میان عده ای فریب خورده و بی بصیرت و چشم و گوش بسته به عنوان بندگان ارباب خویش دست به چنین اعمال زشت و غیرانسانی در جهان می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دهه های متوالی است که جهان اسلام با پدیده مذموم تروریسم دست و پنجه نرم می کند، تروریسم محصول عدم بصیرت و ناآگاهی آن دست از مسلمان نماهایی است که امروز چهره مقدس اسلام را اعمال نابخردانه خویش خدشه دار کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این میان دست دوستی برخی از کشورهای اسلامی به سوی اربابان این تروریست ها جای تاسف و البته تامل دارد، اظهار کرد: این اقدامات تروریستی علیه مسلمین به ویژه نمازگزاران شیعه و سنی در جهان اسلام در حالی روی می دهد که همزمان برخی از کشورهای مرتجع اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل غاصب دست و پا می زنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با پدیده تروریسم در جهان اسلام، افزایش بصیرت و آگاهی مسلمین و نیز فعالیت بیشتر علمای دینی در راه انسجام، وحدت و تقریب بیشتر در جهان اسلام است، لذا تا زمانی که اسلام عالمان به عمل در خود دارد نباید انتظار داشت که پدیده تروریسم از بین برود./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
بیشتر حاکمان کشور های اسامی منطقه سر سپرده و دست نشانده دولت تروریستی آمریکای جنایتکار هستند و مسلمانان این کشور ها اسیر دست این خائنان شده اند
0
0