۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۰۴۰۰۷
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

جذب استاد در حوزه علمیه خواهران لرستان

جذب استاد در حوزه علمیه خواهران لرستان
لرستان - مهرابی گفت: حوزه علمیه خواهران لرستان به مناسبت سال تحصیلی 1400-1401 با اعلام فراخون جذب اساتید، در سطح دو حوزه استاد جذب می کند.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از اعلام فراخوان جذب استاد در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و بیان داشت: جذب اساتید در مدارس علمیه خواهرن سطح دو صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به مراحل پذیرش اساتید اشاره کرد و افزود: پس از اعلام نیاز از طرف مدارس علمیه، ثبت نام متقاضیان شرایط آنان با توجه به شرایط مندرج در آیین نامه توسط واحدهای علمی تربیتی بررسی می شود و تأیید نهایی جذب اساتید از بین متقاضیان توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: انجام مصاحبه علمی و تست روانشناختی، مصاحبه عمومی و مهارت افزایی دو خدمت از دیگر مراحل پذیرش اساتید حوزه علمیه است.

مهرابی بیان کرد: داشتن حداقل دانشنامه سطح سه حوزه علمیه خواهران در رشته مرتبط، داشتن معدل 16 به بالا، داشتن حداکثر سن 55 سال و موفقیت در مصاحبه علمی، مهارتی و سایر مراحل جذب از شرایط پذیرش جذب اساتید است.

وی عنوان داشت: آزمون کتبی جذب اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور در اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان تعلیم و تربیت خواهران طلبه را اصلی ترین وظیفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد و گفت: این مهم جز از طریق بهبود کیفیت آموزش و شیوه های تربیت دانش پژوهان با محوریت و نقش آفرینی اساتید فاضل و متعهد میسر نیست./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات