۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۴۰۹۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

نیروهای انتظامی برای امنیت جامعه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند

نیروهای انتظامی برای امنیت جامعه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روز در حال تامین امنیت و آرامش در سطح جامعه هستند که بی شک با این کار جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار خانواده شهید «پوریا نظری» ضمن تبریک و تسلیت شهادت این نیروی خدوم و انقلابی نیروی انتظامی به دست اشرار، اظهار داشت: شهادت جایگاه بسیار والایی است که پروردگار تنها به بندگان خاص خود می بخشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: بسیاری از بزرگان دین همواره از خداوند متعال شهادت را می خواستند که این نشان می دهد که جایگاه شهادت برای یک انسان تا چه اندازه ارزشمند است و رخت عافیت بر تن او می پوشد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه واژه شهادت با نیروهای نظامی و انتظامی ما عجین است، تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی و نظامی به صورت شبانه روز در حال تامین امنیت و آرامش در سطح جامعه هستند که بی شک با این کار جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تقدیر از رشادت ها و مسؤولیت پذیری نیروی انتظامی و دیگر ارگان های مربوطه در مقابله با اشرار و مخلان امنیت، عنوان کرد: خبر شهادت سرگرد نظری برای همه ما بسیار سنگین بود، ولی امروز خوشحالیم که در کمترین زمان ممکن عاملین این جنایت دستگیر شده اند و امیدواریم که مجازات این قاتلان مایه عبرت برای دیگرانی باشد که چنین نیات غیرانسانی و پلیدی در سر دارند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: صدور احکام قاطعانه قضایی در برابر چنین اعمالی باعث می شود که کسی جرأت نکند به این آسانی برای مأمور انتظامی و نظامی اسلحه بکشد و تیراندازی کند.

گفتنی است که ماموران یگان امداد نیروی انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی در سطح شهر متوجه حضور سه فرد مشکوک می شوند که برای انجام بررسی های لازم حضور این افراد به آنها که در خودرو بوده اند فرمان ایست می دهند. با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می شوند که در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می یابد اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این مدافع امنیت به درجه رفیع شهادت نائل می آید./1400/

ارسال نظرات