۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۰۴۲۰۵

راه اندازی غرفه های میوه و تره‌بار در ایستگاه های مترو تهران

راه اندازی غرفه های میوه و تره‌بار در ایستگاه های مترو تهران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۰ غرفه مختلف در ایستگاه‌های پر تردد مترو تهران به عرضه میوه و تره‌بار مورد نیاز مردم با قیمت مناسب خواهند پرداخت.

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری دانشجو مهدی شایسته‌ اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: رویکرد شهردار شهر تهران افزایش کیفیت خدمات مورد ارائه به مردم است و در این راستا اقدامات خوبی در دست انجام است.

شایسته یادآور شد: با توافقی که ما در شرکت مترو با سازمان میادین میوه و تره‌بار داشته ایم، ۳۰ غرفه مختلف در ایستگاه‌های پر تردد مترو تهران به عرضه میوه و سایر اقلام تره‌بار مورد نیاز مردم شهر تهران که در طول روز در مترو رفت و آمد دارند، خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: میوه و اقلام تره‌باری که در غرفه‌های فعال در مترو تهران عرضه می‌شوند، بدون دخالت دلال‌ها و با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار خواهند گرفت و دلال‌ها هیچ دخالتی در عرضه این کالاها به مردم در مترو نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم که شرایط طوری پیش برود که بتوانیم میوه و تره بار را با قیمتی کمتر از آنچه در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، به دست مردم پایتخت برسانیم.

ارسال نظرات