۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۰۴۲۱۳

فیلم "موقعیت مهدی" در مناطق فاقد سینما اکران مردمی می شود

فیلم
فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر، همزمان با سینماهای سراسر کشور، در مناطق فاقد سینما نیز اکران‌ می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر، همزمان با سینماهای سراسر کشور، در مناطق فاقد سینما نیز اکران‌ می‌شود.

بر اساس این گزارش: این فیلم همزمان با آغاز اکران سینمایی، از هجدهم اسفندماه در مناطق فاقد سینما، اکران‌مردمی می‌شود.

علاقه‌مندان به اکران این فیلم می‌توانند با حداقل امکانات آن را در محل زندگی خود و در مکان‌هایی مانند مسجد، مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه، فرهنگسرا و ... به نمایش بگذارند.

فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" که در چهلمین جشنواره فیلم فجر مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت، بخشی از زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری و عملیات‌های بدر و خیبر در جریان جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

این فیلم در جشنواره چهلم فجر در ۱۴ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و ۵ سیمرغ از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اول را از آن خود کرد.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم را هادی حجازی‌فر انجام داده و حبیب‌الله والی‌نژاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحیدآقاپور و روح‌الله زمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی به شمار می روند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات