۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۰۴۲۷۹

مراسم وداع با دو پاسدار شهید مدافع حرم برگزار می شود + عکس

مراسم وداع با دو پاسدار شهید مدافع حرم برگزار می شود + عکس
مراسم وداع با پیکرهای مطهر سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد از شهدای مدافع حرم که در حومه دمشق به شهادت رسیدند، برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم وداع با ۲ شهید پاسدار مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی‌پور، ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه) در معراج شهدای تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی،‌ ضلع جنوبی پارک شهر،‌ انتهای خیابان بهشت، کوچه معراج برگزار می‌شود.

این ۲ شهید مدافع حرم در روز ۱۶ اسفندماه جاری، مصادف با چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، در حمله‌ موشکی رژیم صهیونیستی به حومه‌ شهر دمشق سوریه، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

روابط عمومی کل سپاه نیز در این باره در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایت صبح روز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله تاکید شده است: بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

مراسم وداع با دو پاسدار شهید مدافع حرم برگزار می شود + عکس

ارسال نظرات