۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۷۰۴۲۸۳
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته مردم است

اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته مردم است
جت الاسلام والمسلمین اختری بابیان اینکه توجه به خواسته‌های به حق مردم سبب همراهی آن‌ها با نظام می‌شود، گفت: خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که توجه به خواسته های به حق مردم سبب همراهی آنها با نظام جمهوری اسلامی می شود، گفت: یک خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اجرای عدالت آرمانی است که تمام پیامبران برای اقامه آن آمدند و هدف نهایی انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) است، افزود: جامعه ای که عدالت مداری را رعایت نکند، نمی تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار حضرت مهدی(عج) بداند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به این نکته که شاهدیم دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تحول در کشور است، تصریح کرد: اما در این زمینه باید به این مساله توجه شود که مقدمه ایجاد تحول در کشور این است که در سه حوزه سازمان برنامه و بودجه، نظام اداری و استخدامی و نظام آموزش و پرورش تحول ایجاد شود که البته تحول در حوزه نظام آموزش و پرورش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می کنند اما وجود تبعیض برای آنها پذیرفته نیست و در مقابل زیاده خواهی ها می ایستند.

ارسال نظرات