۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۰۴۴۶۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان:

در عرصه فرهنگ نیازمند حرکت جهادی توأم با درایت هستیم

در عرصه فرهنگ نیازمند حرکت جهادی توأم با درایت هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که به یقین در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت، گفت: در عرصه فرهنگ نیازمند حرکت جهادی توأم با درایت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت خود تشکر کرد و با قدردانی از زحمات جورند، مدیرکل پیشین این اداره کل گفت: در عرصه فرهنگ نیازمند حرکت جهادی و انقلابی همراه با درایت هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که فرهنگ، دغدغه رهبر معظم انقلاب و از سیاست‎های جدی دولت مردمی است، ابرازداشت: به یقین در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت.

وی با تأکید بر این که به اجرای قانون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای خواهیم کرد، بیان داشت: البته که باید نسبت به ارتقا جایگاه فرهنگ استان توجه کنیم.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به این که خوشبختانه امروز در این عرصه جایگاه خوبی داریم، گفت: احیای ظرفیت های نهفته هنرمندان و فرهنگیان خوزستان از برنامه های پیش روی این اداره کل است.

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات