۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۰۴۵۳۸

هشدار امام جمعه اهواز نسبت به کاهش رشد جمعیت

هشدار امام جمعه اهواز نسبت به کاهش رشد جمعیت
امام جمعه اهواز با بیان این که براساس نرخ رشد کنونی جمعیت در ۲۰ سال آینده جمعیت ما پیر خواهد شد، نسبت به این مسأله هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین یکمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید نورعلی طباطبایی که در روستای دره بنیاب بخش صیدون باغملک برگزار شد، با بیان این که ملاک و چارچوب دنیا با عالم آخرت متفاوت است، ابراز داشت: برخی در دنیا می توانند با پول و رشوه کار خود را پیش ببرند اما در آخرت این گونه نیست؛ بنابراین تلاش کنید تا زمانی که در دنیا هستید همواره به یاد عالم آخرت باشید.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه «وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ»، خاطرنشان کرد: هدف خلقت تنها برای مقام بندگی است و همه ظرفیت های عالم برای رسیدن به این مقام است.

وی با اشاره به توجه کردن در انتخاب دوستان و اطرافیان، بیان داشت: انسان در عالم آخرت با کسی محشور می شود که محبوب او است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به مسأله مهم نرخ جمعیت پرداخت و تأکید کرد: امروزه مسأله ازدواج و فرزندآوری از مسائل مهم ایران اسلامی است و با نرخ رشد کنونی در ۲۰ سال آینده جمعیت ما پیر خواهد شد، به گونه ای که یک نفر به دنیا می آید و یک نفر می میرد./9454/پ210/

حسین زمان زارعی

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات