۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۰۴۵۳۹
امام جمعه کرمانشاه:

شهدا سند هویت انقلاب و نظام هستند

شهدا سند هویت انقلاب و نظام هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما کرمانشاه گفت: شهدا به نوعی برای این کشور سند هویت محسوب می شوند و این برای همه ما یک افتخار بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: هر کسی که در کسوت مدیریت قرار دارد باید خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امیدواریم مسؤولان در رفع مشکلات مردم سریعا اقدام کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در آستانه روز شهید قرار  داریم، شهدا به نوعی برای این کشور سند هویت محسوب می شوند و این برای همه ما یک افتخار بزرگ است.

آیت الله علما تصریح کرد: الگو و نماد شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سیدالشهدا(ع) بود و همین عزیزان با نثار جان خود برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردند و امروز باید نسل های جوان با زندگی شهدا به خوبی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: باید حقایق و افتخاراتی که در هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام رقم خورد برای جوانان و نوجوانان بازخوانی شود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: حفظ این انقلاب و آرمان های والای آن در گرو تبیین و نقش شهدا و ایثارگران است، بنابراین باید این موضوع مدنظر همه مسؤولان و متولیان فرهنگی کشور باشد./1400/پ201/

ارسال نظرات