۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۰۴۶۵۳
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره مهارت های برقراری ارتباط موثر ویژه سفیران رضوان برگزار می شود

دوره مهارت های برقراری ارتباط موثر ویژه سفیران رضوان برگزار می شود
مهرابی به فعالیت طلاب در گروه سفیران رضوان و کمک به جذب جوانان علاقه مند و توانمند در حوزه اشاره کرد و گفت: در این راستا دوره آموزشی مهارت برقرار ارتباط برگزار می شود.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری دوره مهارت‌های برقراری ویژه طلاب خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی با هدف برقراری ارتباط مؤثر طلاب در جامعه به ویژه برقراری ارتباط بین نسل نو برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره در مدارس علمیه الیگودرز، ازنا، دورود، بروجرد، نورآباد و خرم آباد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره مهارت های برقراری ارتباط موثر ویژه سفیران رضوان و کنشگران فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد.

مهرابی یادآور شد: طلاب در قالب گروه سفیران رضوان در عرصه معرفی حوزه حوزه علمیه و جایگاه آن در جامعه و تبلیغ در زمینه جذب داوطلبان و علاقه مندان ورود به حوزه علمیه فعالیت دارند.

وی یادآور شد: دوره های آموزشی افزایش مهارت برقرار ارتباط طلاب با آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوان با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: مبلغان و کنشگران فرهنگی و فعالین عرصه تبلیغات پذیرش با تقویت فن بیان و نحوه‌ی چگونگی ارتباط موثر آشنا می شوند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات