۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۴۷۲۶
حجت الاسلام جعفری تشریح کرد؛

جزئیات هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

جزئیات هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت
دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت گفت: امسال هفدهمین همایش مهدویت را در چهار محور برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبر گزاری رسا، حجت الاسلام محمد صابر جعفری دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت در نشست خبری جشن های نیمه شعبان که بعد از ظهر دیروز در سالن جلسات سلختمان ادارس مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اهمیت نیروسازی برای ظهور امام زمان(عج) ابراز داشت: در طول تاریخ ائمه معصومان(ع) عدم یار و نبود نیروی حمایت کننده مردمی یکی از مشکلات امامان معصوم(ع) بوده است که در فعالیت های خویش حمایت های لازم مردمی را نداشتند.

وی با اشاره به برگزاری دوره هفدهم همایش بین المللی دکترین مهدویت در بیست و چهارم اسفندماه اظهار کرد: همایش هفدهم را با چهار محور برگزار می‌کنیم محور اول نیروسازی است و محور دوم آن توجه به کیفیت سازی نیروها در تراز امام معصوم(ع).

حجت الاسلام جعفری در ادامه به بیان محورهای سوم و چهارم پرداخت و افزود: مرحله سوم این همایش به استخراج روش انبیاء الهی در نیروسازی و تربیت نیرو می پردازیم و در محور چهارم ساماندهی و حفظ نیروهای جذب شده را در دستور کار خود قرار دادیم.

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت با اشاره به ارسال تعداد 120 مقاله به این همایش اظهار داشت: در این محورها مقالاتی به صورت مجازی از کشورهای مختلف و ایران داشتیم که همایش این محورها در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و مقالات برتر معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام جعفری در پایان ابراز داشت: همایش بین المللی دکترین مهدویت توسط شبکه های جهانی ولایت و ولیعصر پوشش داده خواهد شد.

ارسال نظرات