۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۴۷۳۱
حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حملات موشکی سپاه هشداری در جهت نفوذ رژیم صهیونیستی به منطقه

حملات موشکی سپاه هشداری در جهت نفوذ رژیم صهیونیستی به منطقه
حجت الاسلام ملک زاده گفت: پیام حملات موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی و آمریکا این است؛ هر ضربه ای به مواضع ایران در منطقه پاسخی قاطع و کوبنده به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به پیام های حمله موشکی سپاه به مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها در اربیل اشاره کرد و گفت: پیام اصلی این حمله به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: بارها شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی در سوریه و عراق شرارت های متعددی را با حمایت همه جانبه آمریکا انجام داده و همواره این رژیم در صدد ضربه زدن به منافع کشورهای مسلمان به ویژه نظام اسلامی ایران در منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه آخرین جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رساندن دو تن از مدافعان حرم بوده، افزود: بارها مسؤولان نظام اسلامی اعلام کردند شرارت های اسرائیل غاصب را در منطقه بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام ملک زاده اظهار کرد: نخستین پیام حملات موشکی سپاه به اربیل برای رژیم صهیونیستی و آمریکا است که بدانند هر ضربه ای به مواضع ایران در منطقه بزنند، هجمه‌ها و ضرباتی که به آنها وارد خواهد شد بسیار سنگین تر خواهد بود و توان جوابگویی آن را نخواهند داشت.

وی پیام دوم حملات موشکی سپاه را هشداری برای همدستان رژیم اسرائیل در منطقه دانست و تصریح کرد: در چندین سال اخیر شاهد هستیم که برخی از کشورهای همسایه به عادی سازی و بهبود روابط دولت خود با رژیم اشغالگر قدس پرداختند، اما حملات موشکی سپاه این پیام را به این کشورها منتقل می کند که اگر آنها بخواهند با برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی منافع ایران در منطقه را تهدید کنند، آن دولت ها نیز شریک جرم صهیونیست ها محسوب خواهند شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در هر کشوری حضور یابد برای منافع آن کشور خطرناک خواهد بود، گفت: ما شاهد این بودیم که در ماه های اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه اربیل عراق نفوذ خود را گسترش داده و بارها نظام اسلامی ایران این مسأله را هشدار داده بود، از این رو این حملات موشکی سپاه هشداری در جهت نفوذ رژیم اشغالگر اسرائیل در این منطقه و همچنین کشورهای همسایه بوده است.

وی بر لزوم اهمیت افزایش توان نظامی کشور تاکید و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بر اهمیت تقویت نظامی کشور تأکید کردند، از این رو تجربه به ما نشان داده که در برابر دشمنان نظام اسلامی فقط با زبان زور می توان صحبت کرد، وگرنه اگر دشمنان احساس کنند که در برابر تهدیدهای آنها سکوت پیشه کنیم مواضع ما را مورد هجمه قرار خواهند داد.

ارسال نظرات