۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۰۴۷۶۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه منشأ برکات بسیاری برای این استان می شود

سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه منشأ برکات بسیاری برای این استان می شود
آیت الله محمدی عراقی گفت: بی گمان سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه می تواند منشا خیر و برکات بسیاری برای این استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی امروز در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه اظهار داشت: با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته است، آینده ای خوب و امیدوارکننده را پیش روی ملت ایران می بینیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشبختانه سفرهای آیت الله رئیسی به استان های کشور خود به عنوان موتور محرکه برای اقتصاد کشور ایفای نقش می کند، بنابراین از مدیران کرمانشاهی درخواست داریم که مقدمات سفر ریاست جمهوری به این خطه را مهیا کنند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بی گمان سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه می تواند منشا خیر و برکات بسیاری برای این استان باشد.

آیت الله محمدی عراقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز ا قتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده است که دشمنانی که تا دیروز از زور و حمله نظامی سخن به میان می آوردند امروز برای مذاکره با ایران، دست و پا می شکنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به شهادت سرگرد پوریا نظری، توسط اراذل و اوباش و تسلیت این ضایعه به خانواده این شهیدا والامقام، بیان کرد: زحمات شبانه روزی نیروهای پلیس برای همه ما مبرهن و مشخص است و باید قدردان این تلاش ها برای ارتقا امنیت باشیم.

آیت الله عراقی با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت دیگر حوزه هاست، خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز در سراسر ایران اسلامی حکمفرماست بی شک نتیجه تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز با ارشادها و راهنمایی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر مدیران و وزرای انقلابی شاهد ایرانی مقتدر و باصلابت هستیم./1400/

ارسال نظرات