۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۲
کد خبر: ۷۰۵۱۱۸
نماینده ولی فقیه در ساوه؛

معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد

معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد
حجت الاسلام رحیمی گفت: همه وظیفه دارند در مورد حضرت مهدی(عج) معرفت خود را افزایش دهند؛ چراکه معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرکزی، حجت الاسلام جعفررحیمی نماینده ولی فقیه در ساوه با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد پرنور حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: واقعا بهترین لحظه عمر انسان وقتى است كه احساس می كند امامش از او راضى است.

وی در ادامه افزود: مهمترین شرط ظهور رشد فرهنگی امت اسلامی است و همه وظیفه دارند در مورد حضرت مهدی(عج) معرفت خود را افزایش دهند؛ چراکه معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ساوه با اشاره به اینکه امروزه کسی می تواند بگوید من منتظر هستم که بتواند در مقابل دجال های زمان استقامت کند و مسیر درست را نشان دهد ابراز کرد: اگر امروزه فضای رسانه به این شکل لجام گسیخته رها شود، مطمئنا نتیجه او تسلط دجال ها و بهائیت ها و نظام سلطه خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: امروز ما در کشور ایران به وجود سربازان گمنامی که بر پایه ایثار، فداکاری و برپایی امنیت تلاش کرده و زحمات گرانبهایی می کشند افتخار می کنیم؛ چرا که این سازمان با تجوجه به اینکه به دلایل مختلف نتوانست از تجارب سازمان های اطلاعاتی دنیا استفاده کند؛ اما در کوتاهترین زمان ممکن توانست به یک بلوغ اجرایی، تحلیلی و فنی معقول و مناسب دست یابد.

نماینده ولی فقیه در ساوه به جنایت اخیر عربستان سعودی در اعدام جمعی از مسلمانان و مخالفین حکومتش اشاره کرد و بیان داشت: اعدام تعدا ۸۱ نفر مصداق مجازات دسته جمعی است و در حقوق بین الملل، اعدام های جمعی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود.

حجت الاسلام رحیمی در پایان به اقدام اخیر سپاه پاسداران در موشک باران کردن مقر اسرائیل در اربیل اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ایران حمله موشکی بامداد یکشنبه را انجام نمی داد رژیم غاصب صهیونیستی این ارزیابی و برآورد غلط را می کرد که جمهوری اسلامی توانانیی پاسخگویی لازم به عبور تل آویو از خط قرمزهای ایران را ندارد.

ارسال نظرات