۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۰۵۱۵۳
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

زنده نگه داشتن اسلام و شعائر دینی یکی از اهداف مهم قیام امام راحل بود

زنده نگه داشتن اسلام و شعائر دینی یکی از اهداف مهم قیام امام راحل بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یکی از اهداف مهم قیام امام راحل علیه نظام پهلوی زنده نگه داشتن اسلام راستین و شعائر دینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف مهم قیام امام راحل علیه نظام پهلوی زنده نگه داشتن اسلام راستین و شعائر دینی بود.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، دین اسلام با توجه به جامعیتی که دارد کسی را هرگز مجبور به روزه گرفتن نکرده است، ولی بهتر است افرادی که روزه نیستند و نمی توانند در این فریضه شرکت کنند به روزه داران احترام بگذارند و خدایی ناکرده روزه خواری نکنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همان طوری که نوروز یکی از اعیاد مهم و باستانی ایرانیان است، عید قربان، غدیر و... را نیز در اسلام داریم که همه مسؤولیم که این اعیاد را ارج نهیم.

آیت الله علما بیان داشت: اسلام به عنوان کامل ترین دین نکات و موارد بسیار دقیقی را برای ما انسان ها مشخص کرده است بنابراین خداوند ماه رمضان را فرصتی برای مسلمانان قرار داده است تا از برکات آن نهایت استفاده را ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی انتظار داریم که با تبلیغات محیطی به نوعی رنگ و بوی ماه پربرکت رمضان را در سطح شهر پررنگ و نمایان تر کنند.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت: از سوی دیگر باید بخشی از کارهای ما در رمضان در فضای مجازی انجام شود، زیرا جوانان دسترسی بسیاری به این فضا دارند./1400/

ارسال نظرات