۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۴۲۵
استاد حوزه علمیه قم:

آیت الله علوی گرگانی عالمی معتقد و عامل بود

آیت الله علوی گرگانی عالمی معتقد و عامل بود
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد گفت: مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی انسانی معتقد، عامل، خدوم و مردمی و درب بیت ایشان همیشه برای عموم مردم و مراجعه کنندگان باز بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم در مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت، مرحوم حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به سیره زندگی علما گفت: حضرت آیت الله علوی گرگانی چهره مردمی و دارای زندگی ساده و زهدانه ای بود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در ادامه بیان داشت: حضرت آیت‌الله علوی‌ گرگانی از‌جمله علمای بزرگ شیعی بود که علم و اخلاق را با هم جمع کرده بود و در خانواده‌ای اهل علم به دنیا آمده بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تشییع عظیم و باشکوه پیکر حضرت آیت الله علوی گرگانی در شهر گرگان و استان قم اظهار داشت: این گونه تشییع های شکوهمند نشان از این دارد که مردم انسان‌های صادق، سالم، وارسته و انسان هایی که در اعتقاد و عمل یکی هستند را  دوست دارند.

وی در ادامه افزود: با همه تبلیغات سوئی که در تمام دنیا بر علیه روحانیت صورت می پذیرد اما مردم دوستدار روحانیت و علم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد ابراز کرد: مرحوم حضرت آیت الله علوی گرگانی انسانی معتقد، عامل، خدوم و مردمی بود و درب بیت ایشان همیشه برای عموم مردم و مراجعه کنندگان باز بود.

استاد حوزه علمیه قم در پایان بیان داشت: فقدان این شخصیت برجسته، برای حوزه‌های علمیه یک خسارت است و امیدواریم که خداوند متعال این خسارات را جبران کند و جای این گونه افراد در حوزه‌های علمیه خالی نماند.

ارسال نظرات