۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۰۵۸۶۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

توسعه تولید، اقتصاد و صنعت کشور دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است

توسعه تولید، اقتصاد و صنعت کشور دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توسعه هرچه بیشتر تولید، اقتصاد و صنعت این کشور است، بنابراین همه ما برای محقق شدن این مهم مسؤول هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باید از لحظه لحظه عمری که خداوند متعال به ما داده است، بهره ببریم و آن را وقف دین و انسانیت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید برای تقرب هرچه بیشتر به درگاه خداوند متعال تلاش داشته باشیم و نباید اجازه دهیم که گناهان ما را از رحمت ایزدی دور کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان داشت: بی گمان در دنیای دیگر این اعمال ما هستند که سرنوشت ما را رقم خواهند زد، بنابراین باید در این دنیا با حرکت در مسیر راست و درست آخرت خود را بسازیم و این امر با تقوا، پرهیزکاری و.. محقق خواهد شد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است که این نشان می دهد که دغدغه معظم له توسعه هرچه بیشتر تولید، اقتصاد و صنعت این کشور است، بنابراین همه ما برای محقق شدن این مهم مسؤول هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه باید زمینه اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد شود، گفت: جوانی که با هزار امید به دانشگاه می رود و فارغ التحصیل می شود نیازمند حمایت دولت و مسؤولین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، تاکید کرد: ملت مقاوم ایران در برابر تمام شرق و غرب ایستادگی کرد و نظام جمهوری اسلامی را پذیرفت و این انقلاب در دنیا نظیر ندارد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان به صورت جدی نیازمند جهاد تبیین هستیم زیرا این امر باعث می شود که دروغ ها و تبلیغات دروغین معاندین و دشمنان بی اثر شود./1400/

ارسال نظرات