۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۶۱۵۹
به مناسبت هفدهمین سالگرد انتصاب آیت الله علم الهدی صورت گرفت؛

نامه تقدیر نمایندگان خراسان از رهبر انقلاب

نامه تقدیر نمایندگان خراسان از رهبر انقلاب
۱۶ نماینده خراسان رضوی در مجلس به مناسبت هفدهمین سالگرد انتصاب آیت الله علم الهدی به امامت جمعه مشهد، با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری، از ایشان تقدیر کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، 16 تن از اعضای مجمع نمایندگان خراسان رضوی به مناسبت هفتدهمین سالگرد انتصاب آیت الله علم الهدی به امامت جمعه مشهد نامه ای به رهبر انقلاب نوشتند و از انتصاب وی به نمایندگی ولی فقیه توسط حضرت آیت الله خامنه ای، تشکر کردند.

متن نامه به این شرح است:

ِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

محضر ولیّ امر مسلمین جهان و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ادام‌الله‌ظلّه
سلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

طلیعۀ قرن پانزدهم هجری شمسی که مصدَّر به ماه پرفیض و فضیلت رمضان‌المبارک شده است را به آن رهبر فرزانه تهنیت عرض نموده و رجاء واثق داریم که انقلاب شکوهمند اسلامی در این سده با هدایت‌های داهیانۀ حضرتتان، تمدّن نوین جهانی اسلامی را به فعلیّت رسانده و پرچم عدالت‌گستر آن را به حضرت ولیّ عصر ارواحنافداه تقدیم نماید.

آقا و مولای ما!

غرض از این تصدیع، تقدیر و نکوداشت مردی از تبار نورانی رسول‌الله صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و از سلسلۀ عالمان مجاهد و سلحشوری است که این ایّام، هفدهمین سالگشت انتصابش به امامت جمعۀ پایتخت معنوی جهان اسلام از جانب حضرتتان است؛ انتصابی که با گذشت زمان مشخّص شد که پرتویی از الطاف الهی و مظهری از تدبیر، بصیرت و معرفت عمیق حضرتتان بوده است...

مرجع و مقتدای ما!

مفتخریم که آیت‌الله سیّد احمد علم‌الهدی، آن امام بصیر و صبور مردم مشهد، فقیهی مجاهد و خبیر است که به قوّت و بصیرت، «عَلَم هدایت» را به دوش گرفته و مخلصانه و خستگی‌ناپذیر، بی‌خوف و واهمه از سرزنش بدگویان و بدخواهان دشمنان اسلام و انقلاب، لسان برّا و بیِّن حقّ در بزرگترین نمازجمعۀ سرزمین اسلامی‌مان و شیر شرزۀ میدان‌های دفاع از ولایت بوده و با تبیین و تحلیل‌های بصیرانه و فقیهانه‌اش در بزرگترین اجتماع هفتگی مشهد مقدّس، باعث ارتقای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در میان آحاد مردم و خصوصاً جامعۀ نخبگانی حوزه و دانشگاه شده است.

سیّد و رهبر ما!

می‌ستاییم تدبیر الهی حضرتتان را که این شخصیّت بی‌بدیل و علمدار جهاد تبیین در ایران اسلامی را به نیابت و نمایندگی حضرتتان در خطّۀ خراسان رضوی منصوب فرمودید و خدای را شاکریم که این مفسّر بزرگ قرآن و عالم فرزانه و وارسته و انقلابی، پرچمدار جبهۀ انقلاب اسلامی در خراسان امام رضا علیه‌السّلام و راهبر دین، فرهنگ و سیاست این سرزمین است.

بی‌شک روشنگری‌های صریح، شجاعانه و بی‌مجاملۀ ایشان، چراغ راه نیروهای انقلابی برای حرکت در صراط مستقیم اسلام ناب محمّدی و دفاع از ارزش‌های مقدّس انقلاب اسلامی و شهداء بوده و در تمامی عرصه‌ها، پیگیر تحقّق منویّات و مطالبات حضرتتان بوده‌اند؛ جهاد بی‌وقفۀ تبیین در سنگر نماز جمعه، دفاع ایثارگرانه از کیان ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی، برگزاری دروس خارج فقه حکومتی و سایر موضوعات تمدّنی اسلامی و تربیت انبوهی از فضلای انقلابی و متعهّد، تلاش مخلصانه برای وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی، همدلی و همیاری با عامّۀ مردم و حمایت همه‌جانبه از محرومین و مستضعفین و خصوصاً پیگیری جدّی مسائل و مشکلات حاشیه شهر مشهد مقدّس و تدابیر ارزشمند برای رفع مشکلات معیشتی طلاب و... تنها بخشی از اقدامات ایشان در این سالها بوده است.

خداوند متعال وجود مقدّس و ذی‌جود حضرتتان و همۀ خادمین نظام مقدّس جمهوری اسلامی را از جمیع بلیّات محفوظ داشته و توفیق سربازی امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف و خدمتگزاری ملّت عزیز ایران را تحت توجّهات و عنایات حضرت صاحب‌الزّمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف به همۀ ما عنایت فرماید.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
نمایندگان شهرستان‌های استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی:
1. جواد نیک بین نماینده کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن وکوهسرخ و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان
2. نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم شریف مشهد و کلات
3. سید احسان قاضی‌زادۀ هاشمی، نمایندۀ مردم شریف فریمان و سرخس
4. محمد صفایی دلوئی، نمایندۀ مردم شریف گناباد و بجستان
5. علی آذری، نمایندۀ مردم شریف قوچان و فاروج
6. جواد کریمی قدوسی، نمایندۀ مردم شریف مشهد و کلات
7. محسن زنگنه، نمایندۀ مردم شریف تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات
8. حسن رزمیان مقدم، نمایندۀ مردم شریف درگز
9. علی‌اصغر عنابستانی، نمایندۀ مردم شریف دیار سربداران
10. بهروز محبی نجم‌آبادی، نمایندۀ مردم شریف دیار سربداران
11. حسین امامی‌راد، نمایندۀ مردم شریف چناران و بینالود (طرقبه و شاندیز)
12. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نمایندۀ مردم شریف مشهد و کلات
13. فاطمه رحمانی، نمایندۀ مردم شریف مشهد و کلات
14. احسان ارکانی، نمایندۀ مردم شریف نیشابور و فیروزه
15. هاجر چنارانی، نمایندۀ مردم شریف نیشابور و فیروزه
16. اکبر احمدپور، نمایندۀ مردم شریف خواف و رشتخوار

رونوشت به:
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
ریاست محترم قوۀ قضائیه
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری
دبیرخانۀ شورای نگهبان
جامعۀ مدرّسین حوزۀ علمیۀ قم
حوزۀ علمیۀ خراسان

ارسال نظرات