۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۰۶۲۵۷
امام جمعه بروجرد:

ماه مبارک رمضان فرصتی برای اجابت دعا است

ماه مبارک رمضان فرصتی برای اجابت دعا است
لرستان- حجت الاسلام حسینی بر ضرورت بهره مندی از فرصت ماه مبارک رمضان برای تزکیه نفس تأکید کرد و گفت: این ایام فرصتی برای اجابت دعا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری بروجرد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای اجابت دعا است.

امام جمعه بروجرد افزود: در این ماه مبارک درهای بهشت به روی بندگان باز می‌شود و با بهره مندی از فرصت ها باید در جهت تزکیه نفس و تقویت تقوا گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: بهترین ساعات شبانه روز اوقات نماز است در این اوقات خداوند با رحمت خود به انسان نگاه می کند و جواب مناجات انسان داده می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دست و پای شیطان بسته است و کمتر می تواند انسان ها را وسوسه کند مگر کسانی که با شیطان همراه هستند، گفت: عبادت و بندگی خدا، کمک به نیازمندان و استغفار به درگاه الهی و دعا و مناجات در این ایام باید تقویت شود.  

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دل انسان مومن حرم الهی است و خداوند با دل انسان ها کار دارد، باید به خدا توکل کرد، اظهار داشت: هر کس بر خدا توکل کند به همه خواسته هایش می رسد. /9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات