۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۰۶۲۸۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

لازم است جامعه از خدمات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند

لازم است جامعه از خدمات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: پرداختن به جهاد تبیین در موضوعات قبل و بعد از انقلاب از ضرورت‌های اساسی کشور است که لازم است جامعه از خدمات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما شب گذشته در دیدار با سرپرست و جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: «تولید، اشتغال و دانش بنیان» محور شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری است به این معنا که همه کارها باید مبانی علمی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همچنان که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند و در روایت‌های مختلف نیز وارد شده، همه امور باید با تکیه بر علم و دانش باشد، در این زمینه حدیثی شریف از رسول گرامی اسلام وجود دارد که می‌فرماید «هر عملی باید با تکیه به علم باشد».

آیت الله علما با اشاره به اینکه دانشگاه‌های استان باید بتوانند نیازهای اساسی استان را شناسایی و برطرف کنند، عنوان داشت: در زبان شما دانشگاهیان دقت و عمق وجود دارد و باید ارتباط بین تأکید قرآنی «بِلِسانِ قَوْمِهِ لِیُبَیِّنَ لَهُمْ» و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «تبیین و روشنگری» را مورد توجه قرار داد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: پرداختن به جهاد تبیین در موضوعات قبل و بعد از انقلاب اسلامی از ضرورت‌های اساسی کشور است که لازم است مردم و دانشگاهیان از خدمات انقلاب اسلامی آگاهی پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز سخنگوی کاخ سفید آمریکا می‌گوید «تحریم‌ها هیچ اثری بر آنچه که ما می‌خواستیم در مقابل ایران نگذاشته است» لذا باید با تکیه به علم و دانش برای تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور تلاش کرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز تبیین شود و دانشگاهیان نیز در این زمینه مسؤولیت دارند./1400/

ارسال نظرات