۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۰۷۰۲۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران دورود:

تشکیل ۱۱ گروه با مدیران آموزش و پرورش جهت جذب علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه

تشکیل ۱۱ گروه با مدیران آموزش و پرورش جهت جذب علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه
اسدی، به انجام فعالیت های فرهنگی تبلیغی در جهت جذب علاقه مندان به تحصیل در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: در این راستا 11 گروه با مدیران آموزش و پرورش تشکیل شده است.

ژیلا اسدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه عالی حضرت زهرا(س) شهرستان دورود اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی طلاب مبلغ و ارائه برنامه های فرهنگی جهت تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران و تبلیغ مناسبت های مختلف همچون ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه ها است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران دورود از برگزاری کلاس تجوید روزانه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این دوره با حضور استاد تجوید (لیلا سپهری، از طلاب محترم دانش آموخته این مدرسه) در حال برگزاری است.

وی به برگزاری طرح حفظ جز سی ام قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در این راستا گروه مرور و تثبیت آیات حفظ شده؛ بیان نکات حفظ و تفسیر برخی از آیات توسط مدیر مدرسه در حال برگزاری است.

اسدی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه جمع آوری نذورات و اطلاع رسانی جهت جمع آوری نذورات به مناسبت برگزاری میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، تشکیل گروه شبی با قرآن در بهار قرآن ضمن بیان نکات تفسیری مربوط به هر جز به صورت روزانه از دیگر برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه خواهران دورود است.

وی یادآور شد: برگزاری ختم قرآن در گروه هایی که از قبل تشکیل شدند، برگزاری ختم صلوات به مناسبت وفات حضرت خدیجه کبری(ع)، پاسخگویی به مسائل شرعی توسط طلاب مبلغ در مساجد، محلات، پایگاه ها و....از دیگر برنامه ها در ماه مبارک رمضان است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) دورود ادامه داد: برگزاری جلسه با طلاب مبلغ طرح امین مدارس جهت تبلیغ پذیرش و جذب حوزه علمیه خواهران شهرستان دورود، برگزاری جلسه ماهیانه خواهران مبلغ ضمن بیان مشکلات و موانع تبلیغ در مدارس سطح شهر از دیگر برنامه ها است.

اسدی در راستای فعالیت جهت پذیرش در سال تحصیلی جدید بیان کرد: 11گروه با مدیران و  آموزش و پرورش جهت تبلیغ جذب و پذیرش دانش آموزان علاقمند به تحصیل در حوزه نیز تشکیل شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات