۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۰۷۳۵۶
حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در پیامی:

ارتش متدین ارتشی از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است

ارتش متدین ارتشی از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی متدین، از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه ای روز ارتش را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن کامل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی 

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی

سلام علیکم؛

29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و نشان پرافتخاری بر سینۀ آحاد دلاور مردان ارتش و همواره از باشکوه ترین و به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب  است.

ارتش با الهام از آموزه های دینی و حرکت در مسیر ولایتمداری و تبعیت از فرماندۀ معظم کل قوا به مجموعه ای توانمند، فعال و تاثیرگذار در معادلات فراملی، صاحب سبک های جدید و ارتشی متدین از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم مبدل گردیده است.

این نیروی مقتدر در تقویت حداکثری و آمادگی مواجهه با دشمن خوش درخشیده و باخودباوری، معنویت مداری و ولایت محوری و ارتقاء روزافزون توانمندی های معنوی و امکانات مورد نیاز، در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته و در تحقق گام دوم انقلاب به عنوان بازویی قدرتمند حامی و مدافع منافع ملی است.

حضور فکورانه و درخشش نیروهای شجاع ارتش مکتبی و ولایی در سپهر دفاع از کیان ایران اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان، ودیعه‌ای ارزشمند، راهگشا و الهام‌بخش برای نسل‌های مشتاق خدمت و برگ زرینی بر تاریخ سراسر حماسۀ ملت صبور، مقاوم، وفادار و قهرمان این سرزمین است.

اینجانب روز بزرگ ارتش و روز حماسه آفرین نیروی زمینی قهرمان را به جناب‌عالی و  تمام ارتشیان عزیز اعم از سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی ناپذیر و به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از همراهی مسئولانه ارتش مکتبی در امر خطیر برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی و بزرگداشت ایام الله و همکاری صمیمانه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر نموده و توفیق روز افزون را در مأموریت‌های محوله از سوی فرماندهی معظم کل قوا برایتان آرزومندم.

ارسال نظرات