۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۰۷۳۶۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در گفت‌وگو با رسا:

مقاومت فلسطین خواب را از چشم سران رژیم صهیونیستی ربوده است

مقاومت فلسطین خواب را از چشم سران رژیم صهیونیستی ربوده است
رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: سران رژیم صهیونیستی اذعان دارند که این منطقه دیگر جای آن ها نیست و امروز حتی در خانه هایشان نیز احساس امنیت نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حملات رژیم غاصب اسرائیل به نمازگزاران مسجدالاقصی گفت: جهادی که فرزندان فلسطینی ما شروع کرده اند اسرائیل غاصب را به وحشت انداخته و آن ها را نا امید کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمود اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، ابراز کرد: مقامات ارشد اسرائیل فکر نمی کردند روزی فرزندان بیت المقدس در زمین های اشغالی فلسطین مقاومت خواهند کرد، از این رو وحشت اسرائیل موجب حملات بی خردانه آن ها شده است.

استاد حوزه علمیه حملات اسرائیلی ها را جنون دانست و اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی هم اذعان دارند که این منطقه دیگر جای آن ها نیست و اگر روزی دیوار می کشیدند و بیرون از خانه برای آن ها نا امنی بود امروز در خانه هایشان نیز احساس امنیت نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به روز جهانی قدس تصریح کرد: مردم ایران باید روز قدس را محکم و گرم تر از همیشه برپا دارند، چون دنیا و مردم فلسطین با فریادهای استکبار ستیز مردم ایران زنده بوده و انقلابیون دنیا با شعارها و مقاومت مردم ایران زنده هستند و دفاع می کنند.

وی در پایان با اشاره به پیروزی های جوانان فلسطین و عملیات های استشهادی آنان خاطرنشان کرد: راهی جز جنون برای رژیم اسرائیل نمانده است و آنها امروز در بن بست و نا امیدی قرار دارند.

ارسال نظرات