۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۶۷۰
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه سبب برکت و حل مشکلات می شود

سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه سبب برکت و حل مشکلات می شود
آیت‌الله محمدی عراقی گفت: سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان کرمانشاه منجر به خیر و برکت برای مردم و کاهش مشکلات استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله محمود محمدی عراقی در سخنرانی پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ضروری است استاندار و همه مسئولان استان ایده‌ها و پیشنهادهای لازم را برای رفع مشکلات و عقب‌ماندگی‌های استان آماده و به هیات اعزامی دولت ارائه کنند تا در جریان سفر رییس‌جمهور به تصویب برسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان کرمانشاه منجر به خیر و برکت برای مردم و کاهش مشکلات استان می شود.

آیت‌الله محمدی عراقی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مهم امیرالمؤمنین علیه‌السلام در لحظات پایانی عمر مبارک خود، اظهار کرد: ایشان به فرزندانشان مقابله با ظالمان و حمایت و دستگیری از مظلومان را توصیه کردند؛ حقیقت بزرگی که شایسته‌ است بر تارک اندیشه جهان نوشته شود.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در مکتب اسلام نمی‌توان با ستمگران سر سازش داشت و چشم بر حمایت مظلومان بست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس و اهمیت شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با غاصبان صهیونیستی یکی از ضرورت های امروز جهان اسلام است، مکتب و راه اسلام و انقلاب اسلامی امروز در سرزمین فلسطین آثار و برکات خود را ظاهر کرده و در حال رسیدن به مرحله نهایی است چنانچه صهیونیست ها درحال ارتکاب بزرگ‌ترین جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها هستند و از سوی دیگر مردم مظلوم فلسطین با تمام توان به مقابله برخاسته‌اند چنانچه در طول ۲ هفته، چهار عملیات شهادت‌طلبانه انجام دادند که منجر به کشته شدن تعداد قابل‌توجهی از صهیونیست‌ها و گرفتن انتقام جنایت‌های آنان شد.

آیت الله عراقی ادامه داد: مسلمانان سال‌های سال با یهودیان و مسیحیان در کنار هم‌زندگی کرده‌اند، ریشه اختلاف و جنایت‌های امروز در سرزمین فلسطین، استکبار آمریکا و صهیونیست‌هایی است که هیچ اعتقادی به ادیان الهی ندارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یک مشت صهیونیست و نژادپرست با سیاست اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی به‌دنبال منافع خود هستند و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند که ما در مقابل، باید با منطق قوی و رسا توطئه‌های آنان را برملا کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع جهاد در کلام امیرالمؤمنین علیه‌السلام بیان کرد: به فرموده ایشان جهاد سه نوع است: جهاد با مال، جهاد با جان و جهاد با زبان. جهاد با زبان هم یعنی تبیین حقایق و همان چیزی که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: دشمنان ایران اسلامی با تمام توان به‌دنبال وارونه نشان‌دادن حقایق و توفیق‌های بزرگ انقلاب و از دست‌رفته نشان‌دادن ایران هستند زیرا می‌دانند که قدرت و اقتدار ملت ایران ناشی از فرهنگ و امید آن است که موجودیت استکبار را به چالش کشیده‌ است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، جهاد تبیین را فریضه فوری و قطعی برای همگان به‌ویژه مسؤولان، روحانیت، دانشگاهیان و فرهیختگان کشور دانست و تاکید کرد: دشمن ذهن و فکر جوانان ما را هدف گرفته و به خصوصی‌ترین فضاهای آنان هم نفوذ کرده و با انتشار انبوه اطلاعات مخرب به‌دنبال تامین اهداف خود است و ما در این مسیر یک راه بیشتر نداریم که آن جهاد تبیین است./1400/

ارسال نظرات