۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۰۷۸۰۴
آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد؛

فرصت شب قدر را غنیمت بدانیم/ لزوم دعا برای حل مشکلات جهان اسلام

فرصت شب قدر را غنیمت بدانیم/ لزوم دعا برای حل مشکلات جهان اسلام
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: امشب آخرین شب‌های قدر است؛ یعنی آخرین فرصت برای آمرزش گناهان و برآوردن حاجات که باید غنیمت بدانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز طی سخنانی با اشاره به عظمت و فضیلت شب قدر گفت: می‌دانیم امشب آخرین شب‌های قدر است؛ یعنی آخرین فرصت برای آمرزش گناهان و برآوردن حاجات است.

وی افزود: همۀ مؤمنین و مؤمنات مخصوصاً جوان‌های عزیز باید این فرصت باقی‌مانده را غنیمت بشمارند؛ زیرا معلوم نیست تا سال آینده چه اشخاصی می‌مانند و چه کسانی نمی‌مانند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تا فرصت شب‌های قدر در دست است از آن استفاده کنید، ابراز داشت: مشکلات در عصر ما برای همه و مخصوصاً برای جوانان فراوان است و حل این مشکلات جز به نیروی پروردگار ممکن نیست.

تعداد بازدید : 3

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: بسیارند کسانی که دم از حل این مشکلات می‌زنند؛ اما وقتی به سراغ آن می‌آیند خود را ناتوان می‌بینند. تنها خداوند متعال است که می‌تواند آن مشکلات را حل کند.

این مرجع تقلید تضرع در درگاه الهی را موجب حل مشکلات دانست و گفت: همگی دست به دامن لطف خدا بزنیم و با تضرع از درگاهش، حل همه مشکلات؛ نه‌تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان اسلام را بخواهیم.

وی در پایان افزود: من از صمیم دل برای همه شما عزیزان دعا می‌کنم و امیدوارم شما هم این بنده عاصی را از دعای خود فراموش نفرمایید.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات