۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۰۸۰۳۲
بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در بیانیه ای:

روز جهانی قدس نشان داد که هزینه‌ مقاومت از هزینه‌ سازش به‌ مراتب کمتر است

روز جهانی قدس نشان داد که هزینه‌ مقاومت از هزینه‌ سازش به‌ مراتب کمتر است
بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز قدس تصریح کرد: روز جهانی قدس نشان داد که هزینه مقاومت از هزینه سازش به مراتب کمتر است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بسیج سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز قدس با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: روز جهانی قدس نشان داد که هزینه‌ مقاومت از هزینه‌ سازش به ‌مراتب کمتر است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فلسطین زنده است. برخلاف سیاست‌های آمریکایی‌ها روزبه‌روز مسئله‌ی فلسطین پررنگ‌تر شده است.

امروز جوان‌های فلسطینی در سرزمین‌های ۱۹۴۸ -در مرکز فلسطین اشغالی- بیدار شده‌اند.  

طبق وعده‌ی الهی، پیروزی با مردم فلسطین خواهد بود. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 23/01/1401

تنها شش ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، این نهال نوپا مراحل تثبیت را می‌گذراند و با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کرد که پیر روشن‌ضمیر جهان اسلام حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌علیه)، در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸، با نگاه به افق‌های دوردست، امت اسلامی را به دشمن اصلی ایران و اسلام توجه داده، آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان را با عنوان «روز جهانی قدس» نام‌گذاری کردند تا این روز نمادی بین‌المللی شود، برای مقابله با ظلم و اشغالگری رژیم غاصبی که فرزند نامشروع استعمار انگلیس و آمریکاست.

این ابتکار حکیمانه و تیزبینانه‌ امام امت نه‌تنها از سوی مردم مسلمان ایران و در قالب راهپیمایی با زبان روزه و در هوای گرم تابستان مورد حمایت و اطاعت قرار گرفت، بلکه به ‌سرعت در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی که عده‌ای از مسلمانان و آزاداندیشان در آن حضور داشتند، فراگیر شد تا جایی که اکنون در تجمعات ضد صهیونیستی، بعضاً از خاخام‌های یهودی آزادی‌خواه نیز شرکت نموده، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم جهانی ابراز می‌دارند.

ثمردهی شجره طیبه روز جهانی قدس به این میزان، خلاصه نمی‌شود و حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین، باعث رویش جوانه‌های امید و مقاومت در دل آنان و در کشورهای همسایه و مورد تهدید رژیم صهیونیستی گشت و طی این سال‌ها این هسته‌های پایداری، با صبر، استقامت، ایثار و فداکاری به هم پیوستند و بخشی از جبهه بزرگ و جهانی مقاومت شدند و با عملیات‌های شهادت‌طلبانه خواب را بر چشمان این تروریسم دولتی و علنی، حرام نمودند.

شهادت شیخ راغب حرب، سید عباس موسوی، فتحی شقاقی، عبدالعزیز رنتیسی، شیخ احمد یاسین و هزاران شهید فلسطینی و لبنانی، رژیم اشغالگر قدس را به‌شدت منکوب نمود و هوس توسعه‌طلبی آن را، از بین برد.

آری روز جهانی قدس علاوه بر اینکه از اقتداء به مولای متقیان در یاری مظلوم و دشمنی با ظالم نشئت می‌گیرد و مصداق عملی شعار امام خمینی کبیر (قدس‌سره‌الشریف) مبنی بر لزوم ایجاد، حفظ و تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی است، در راهپیمایی جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان خلاصه نمی‌گردد.

روز جهانی قدس مبارزان واقعی برای آزادی فلسطین را از سازشکارانِ زیر این عنوان، به‌خوبی تمییز و این تفاوت را برای همگان هویدا نمود.

روز جهانی قدس نشان داد که هزینه‌ مقاومت از هزینه‌ سازش به‌مراتب کمتر است و برکات آن با امتیاز گیری در کمپ دیوید و دیگر میزهای مذاکره با این سگ درنده، قابل قیاس نیست.

روز جهانی قدس باعث بیداری جوانان فلسطینی شد و این بیداری به مبارزه‌ با سنگ با غاصبان کودک کش منجر شد و سلاح آنان اکنون از سنگ به موشک بدل گشته است.

روز جهانی قدس عربده‌ گوش‌خراش «از نیل تا فرات» را به اقدام مذبوحانه‌ کشیدن دیوار حائل به دور سرزمین‌های اشغالی فعلی تبدیل کرد.

روز جهانی قدس منجر به خروج ذلیلانه‌ پیروز جنگ شش‌روزه اعراب و اسرائیل، از جنوب لبنان و از ترس تعدادی جوان شهادت‌طلب و درماندگی در مقابله با غزه‌ی تحت محاصره گردید.

روز جهانی قدس نه‌تنها کابوس اسرائیل رو به فناست که به آمریکای جنایتکار نشان داد که اگر تنها معدودی از مسلمانان جهان متحد شوند و جبهه‌ی بین‌المللی مقاومت اسلامی را تشکیل دهند، به فرماندهی «سرباز قاسم سلیمانی»(رحمت‌الله‌علیه) منطقه‌ی راهبردی غرب آسیا را از لوث وجود ولیده های آنان چون داعش سفاک، پاک می‌نمایند و حرف خود را در مقابل خیال خام تمامی ابرقدرت‌ها و زرمداران عالم مبنی بر «لزوم کناره‌گیری بشار اسد» بر کرسی می‌نشانند.

بنابراین امسال هم به فضل الهی مردم روزه‌دار و غیور ایران اسلامی چون همه این سال‌ها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1443 پیش‌قراول حماسه راهپیمایی حمایت جهانی از مردم فلسطین و برائت از غاصبان خون‌ریز قبله‌ی اول مسلمین خواهند بود و بغض ناشی از کشتار کودکان شیعه افغانستانی و جوانان و زنان اهل سنت فلسطینی را بر سر آمریکای رو به افول، انگلیس خبیث و فرزند نحس و پلیدشان، اسرائیل جنایتکار، آوار خواهند نمود تا آمادگی خود را برای پیوستن به قیام جهانی منتقم مظلومان عالم، حضرت بقیت الله الاعظم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) به محضر نورانی‌اش عرضه بدارند ان‌شاءالله.

روابط عمومی مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات