۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۰۸۰۷۶
آیت الله خاتمی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

روز قدس، یادگار امام راحل و عملی صالح

روز قدس، یادگار امام راحل و عملی صالح
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: راهپیمایی روز قدس عمل صالح است، بخصوص در شرایطی که صهیونیست ها با سازش مرتجعین منطقه سعی در به حاشیه راندن انتفاضه دارند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام راحل عظیم الشأن است و این راهپیمایی عمل صالح می باشد که در آیه 120 سوره توبه آمده «وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًاً إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ».

وی افزود: این راهپیمایی روز قدس عمل صالح است بخصوص در شرایط کنونی، از این جهت که می بینیم مسلمانان را از مسجد الاقصی می رانند و می خواهند صهیونیست سازی کنند، شهرک نشینان صهیونیست را به مسجد الاقصی می آورند، خصوصاً با توجه به اینکه صهیونیست ها فکر می کردند با سازش با برخی از کشورهای مرتجع منطقه می توانند انتفاضه را به حاشیه برانند، خود فلسطینی ها نگذاشتند این کار بشود.

آیت الله خاتمی ابراز کرد: ان شاء الله این راهپیمایی سبب دلگرمی جوانان فلسطین خواهد شد و بخصوص که دوسال بخاطر کرونا راهپیمایی نداشتیم انتظار راهپیمایی باشکوه در روز قدس می باشد.

ارسال نظرات