۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۰۸۱۳۵

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان اعلام شد
لرستان- حجت‌الاسلام حیات‌الغیب با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در همه شهرستان ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیب، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس پرداخت و گفت: راهپیمایی روز قدس در خرم آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیر راهپیمایی در خرم آباد را از میدان شهدا، به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر عنوان کرد و گفت: سخنران این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در بروجرد ساعت ۱۱ با حرکت در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد: در شهرستان در دورود نیز این مراسم ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان ازنا نیز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلی خواهد بود.

حجت الاسلام حیات الغیب مسیر راهپیمایی در شهرستان الیگودرز را نیز از میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلی اعلام کرد.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۲ آغاز و مردم با حرکت  از مسجد امیرالمومنین به سمت مصلی در این مراسم شرکت می کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات