۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۷۰۸۲۶۳
شیخ هشام صالح:

کمک های جمهوری اسلامی موجب ایستادگی محور مقاومت شده است

کمک های جمهوری اسلامی موجب ایستادگی محور مقاومت شده است
یکی از رهبران مقاومت فلسطین گفت: امام فقط یک روز را مخصوص فلسطین اراده نکرده بود بلکه روزی را برای وحدت جهان اسلام و روزی را برای حمایت از مستضعفین جهان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شیخ هشام صالح از رهبران مقاومت فلسطین عصر پنجشنبه در نشست تخصصی قدس مقدس که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: در اهمیت روز قدس باید بگویم که حضرت امام روح الله این فرد بزرگوار فرمودند که اسرائیل باد از بین برود.

وی افزود: امام در همان روز مسأله نابودی رژیم صهیونیستی و حفظ قدس را از امور اساسی و از تاکیدات موکد انقلاب اسلامی به شمار آورده این قضیه را از اموری دانستند که در آن مصلحت امت بود.

شیخ هشام صالح اظهار کرد: امام خمینی در همان اوایل انقلاب حمایت خود را از فلسطین اعلام کردند و فرمودند اسرائیل غده سرطانی است که باید از بین برود و خطر این رژیم مربوط به فلسطین و یک نقطه کوچک جغرافیایی نیست بلکه به امت اسلام و فراتر از آن هم در بر می گیرد، این همان چیزی بود که امام خمینی (ره) هشدار داده بودند.

این رهبر مقاومت فلسطین ابراز کرد: حضرت امام حمایت از فلسطین را از اصول اساسی انقلاب قرار داد، چرا که این انقلاب حسینی بدون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آزادی مسجد الاقصی، انقلابی نیست و این از کارهای اساسی بود که حضرت امام انجام دادند و این را یک امر الهی می دانم.

وی با اشاره به روز قدس گفت: امام فقط یک روز را مخصوص فلسطین اراده نکرده بود بلکه روزی را برای وحدت جهان اسلام و روزی را برای حمایت از مستضعفین جهان اعلام کردند.

شیخ هشام صالح با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین تصریح کرد: تنها نظام و کشوری که در کنار مردم فلسطین بود و حمایت های مادی و معنوی از محور مقاومت کرد ایران بود و کمک های جمهوری اسلامی موجب ایستادگی محور مقاومت شده است.

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی با موشک با رژیم غاصب اسرائیل می جنگیم، با اطلاع عرض می کنم از ابتدای انتفاضه جمهوری اسلامی ایران همه نوع حمایتی از ما کرده است.

ارسال نظرات