۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۰۸۲۷۸
رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

مسئولان سیاسی امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس مقاومت خواب راحت ندارند

مسئولان سیاسی امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس مقاومت خواب راحت ندارند
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: صداهای مخالف از درون سرزمینهای اشغالی بلند شده و مطلعیم که مسئولان سیاسی امنیتی صهیونیست از ترس شمشیرهای برکشیده مقاومت خواب راحت ندارند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه به مناسبت روز قدس، ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های ملت مظلوم و مقتدر فلسطین گفت: امروز آرمان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیم صهیون به برکت خون مطهر شهدای مقاومت و دلبستگان مقابله جهانی با استکبار بیش از گذشته و ان شاالله به زودی دست یافتنی است.

وی افزود: رژیم سست بنیاد صهیونیستی به لبه پرتگاه زوال خود نزدیک شده و دیگر توان دفاع و تامین امنیت خود را ندارد. صداهای مخالف از درون سرزمین های اشغالی بلند شده و ما مطلعیم که مسئولان سیاسی امنیتی صهیونیست نه فقط از ترس شمشیرهای برکشیده مقاومت که الان از بیم فروپاشی داخلی، خواب راحت ندارند. البته این تازه اول کار است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه تأکید نمود: حامی همیشگی رژیم اشغالگر قدس یعنی آمریکا هم حال و روز خوبی ندارد. قدرت استکباری و عالم گیر آمریکا دیگر رو به اتمام است. دولتمردان آمریکایی در برابر مشکلات عدیده داخلی و خارجی، سردرگم اند. نمی توانند از وضعیت خفت‌باری که در منطقه غرب آسیا پیدا کرده اند، رهایی یابند و ان شاءالله در منجلابی که خودشان ساخته اند، غرق خواهند شد. البته کشورهای بیگانه ای که به خیال خودشان می خواهند جای پای آمریکا را در منطقه پر کنند، باید عبرت بگیرند.

وی با تأکید بر مراقبت اطلاعاتی نسبت به فعالیت دشمنان افزود: ما چشم مان را از دشمن بر نمی داریم و آنها را تعقیب می کنیم. ما برای تهاجم اطلاعاتی علیه بدخواهان انقلاب اسلامی و شبکه ی صهیونیستی، قدرت سازی کرده ایم. بدانند هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی و ملت عظیم ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ضربه متقابل را در سرزمین های خودشان دریافت می کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات