۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۰۸۲۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد؛

فلسطین، مظلوم قدرتمند/ تفرقه و جنگ نیابتی؛ حربه اقلیت یهودی صهیونیست

فلسطین، مظلوم قدرتمند/ تفرقه و جنگ نیابتی؛ حربه اقلیت یهودی صهیونیست
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه فلسطین مظلوم قدرتمند است، گفت: یکی از حیله های طولانی این اقلیت یهودی اختلاف بین مسلمانان و ایجاد جنگ نیابتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی روز قدس 1401 در شهر قم گفت: مردم ایران نشان دادند در کنار «بک یا الله؛ تبت یدا» انزجار از استکبار دارند، خدا خوف و نگرانی را از شما برداشت و آینده را روشن می بینید و دشمن نمی تواند شما را بترساند.

وی افزود: این تولی و تبری بر شما مبارک باد که نشان دادید با حسین هستید و تنها به ذکر یا حسین و یا علی اکتفا نمی کنید، درود بر ملتی که دشمنانش را روزبه‌روز خوار و ذلیل تر می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: چه دشمنی خطرناک تر و ضروری تر برای تبری جستن از رژیم اشغالی و اربابان استعمارگرشان، البته آمریکا را هم امروز صهیونیست اداره می‌کند، آمریکا هم برده صهیونیست‌ها شده است.

وی با اشاره به شرارت های یهود از صدر اسلام تا کنون ادامه داد: همین صهیونیست در زمان پیامبران بیشترین آزار و اذیت را داشتند؛ در عصر پیامبر اسلام بیشترین فتنه را همین اقلیت یهود بر علیه اسلام به پا کردند بعد از رحلت پیامبر هم کارگردانی و فتنه یهود بود که عده ای صحابی فریب خورده را به میدان آورده و بزرگترین فتنه را به راه انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی محور شرارت های منطقه را اسرائیل دانست و اظهار کرد: در زمان ما هم محور همه شرارت‌ها رژیم اشغالگر اسرائیل است، این رژیم ستمگر و سردمدار جبهه استکبار است، او مصداق بارز ستمگر ظالم است.

وی انقلاب اسلامی را نسبت به مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت ندانست و تصریح کرد: مگر انقلاب اسلامی می تواند چنین ظالمی را تحمل کند، انقلاب اسلامی نمی‌تواند در مقابل این جرثومه فساد و مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران روز قدس را هدیه امام به ملت های مسلمان برشمرد و خاطرنشان کرد: روز قدس هدیه بزرگ امام راحل به ملت های آزاده است که ثمرات بزرگی را به ارمغان آورده است، کارنامه رژیم اشغالگر و کودک کش را باید قبل و بعد از انقلاب اسلامی دید و مقایسه کرد تا به عظمت روز قدس پی برد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل حمایت همه جانبه از مردم فلسطین را اعلام کرد، عنوان کرد: روز قدس یک الهام الهی بود، دشمنی که شعار نیل تا فرات را سر می داد، امروز دیوارهای بلندی از ترس نیروهای انقلابی برای حفاظت از خود تهیه کرده است؛ جوانان فلسطین در قلب اسرائیل و با عبور از موانع رژیم غاصب آن ها را تهدید می‌کنند.

وی افزود: رژیمی که روزی فریاد می زد هیچ ارتش عربی یارای مبارزه با او را ندارد، امروز در مقابل نیروهای فلسطین به زانو درآمده است؛ یکی از مهمترین مشکلات آمریکا و اسرائیل بر سر فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند با شهادت‌ حاج‌قاسم محور مقاومت از هم گسیخته می شود، یادآور شد: خون شهید حاج قاسم همانند فکر و اندیشه اش کار دشمن را تمام کرده است، امروز نیروهای قدس اسلامی خواب را در همه صحنه ها از اسرائیلی ها گرفته است در حالی که نیروی قدس بخشی از نیروهای مقاومت است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا، اسرائیل و غرب نگران هستند حزب الله لندن و واشنگتن آن ها را نابود کند، ابراز کرد: در پرتو انقلاب اسلامی شما، پیروزی های پی در پی به وجود آمده است؛ وحشت سراسر وجود اسرائیلی‌ها را گرفته است؛ امروز فلسطین فقط مظلوم نیست بلکه مظلوم قدرتمند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: سنگ آنها به موشک تبدیل شده است، انقلاب اسلامی با صراحت می گوید هر نوع کمک مادی و معنوی به مظلومان فلسطین را انجام می دهد؛ امروز فلسطین قدرتمند است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به حیله تفرقه اندازی بین مسلمانان اظهار داشت: یکی از حیله های طولانی این اقلیت یهودی اختلاف بین مسلمانان و ایجاد جنگ نیابتی است و در این راه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده اند اما به برکت خون شهدا در جنگ های نیابتی هم موفق نشدند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز در سوریه، یمن و مردم بسیاری از کشورهای خلیج فارس حتی عربستان و امارات روحیه انقلابی به وجود آمده است و آمریکا و اسرائیل از این روحیه جهادی و انقلابی می ترسد به لطف شما و نیروهای مقاومت، صهیونیست ها ۸۰ سالگی خود را نخواهند دید.

ارسال نظرات