۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۰۸۳۰۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمنان در حال توطئه برای کاشت بذر ناامیدی در جامعه هستند

دشمنان در حال توطئه برای کاشت بذر ناامیدی در جامعه هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان و نخبگان کشور که چندی پیش انجام شد از ضرورت تزریق امید در جامعه سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز همه مسلمین باید با تاسی از فرمان حضرت علی مبنی بر ایستادن در برابر ظلم در مقابل ستمگری های صهیونیست ها ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر حمایت خود را از ملت بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام راحل(ره) از سال ۴۲، زمانی که رژیم اسرائیل چند سال از تشکیل آن نگذاشته بود خطرش را به همه گوش زد کرد، اما کسی توجه نکرد و الان می بینیم چه بر سر کشورهای مسلمان با وجود همه سرمایه و ثروت شان می آورد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان و نخبگان کشور که چندی پیش انجام شد از ضرورت تزریق امید در جامعه سخن گفتند و اعلام داشتند که دشمنان در حال توطئه برای کاشت بذر ناامیدی در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: امروز ایران اسلامی با ایران اوایل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست در آن زمان برای تهیه سیم خاردار مشکل داشتیم ولی امروز به یکی از کشورهای موشکی و نظامی مهم در منطقه و جهان تبدیل شده ایم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: از دانشگاهیان و دانشجویان می خواهیم که روحیه مطالبه گری را با بیان خوش از مسئولان داشته باشند زیرا انقلاب به دانشگاه به عنوان مرکز تولید نگاه می کند./1400/

ارسال نظرات