۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۰۸۳۹۱
هتل ولایت مشهد پذیرش ندارد؛

بازگشایی مجتمع ولایت مشهد به تأخیر افتاد

بازگشایی مجتمع ولایت مشهد به تأخیر افتاد
عملیات تعمیرات دوره ای مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد که قرار بود تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد، طول کشیده و همچنان امکان پذیرش زائر را ندارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه های علمیه در اطلاعیه ای اعلام کرد مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد همچنان به روی زائرین و طلاب بسته است.

طبق این اطلاعیه تعمیرات دوره ای که قرار بود تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد، به طول انجامیده و پیش بینی می شود تا ۱۵ روز دیگر، زمان دقیق بازگشایی تشخیص، تعیین و اعلام شود.

متن اطلاعیه به این شرح است:

با گرامیداشت یوم الله روز قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات طلاب محترم در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می‌رساند، تعمیرات دوره‌ای مجتمع ولایت با هدف بهبود در ارائه خدمات و برطرف نمودن نواقص از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردید.

از آنجائی‌که در طول ۹ سال ارائه خدمت مداوم در مجتمع ولایت، فرصتی جهت تعمیرات دوره ای، برطرف نمودن مشکلات و همچنین بهینه سازی برخی تاسیسات در بخش‌های مختلف فراهم نشده است، حجم عملیات ساختمانی گسترده‌ای در تمامی بخش‌ها آغاز و علیرغم تلاش تیم فنی و پشتیبانی مجتمع‌های ولایت برای میزبانی از خانواده معزز طلاب، امکان بهره برداری از این مجتمع در زمان تعیین شده (همزمان با پایان ماه مبارک رمضان) فراهم نگردید.

روابط عمومی مجتمع ‌های ولایت ضمن پوزش، زمان دقیق بازگشائی و فرایند مجدد رزرو در سامانه سخا را تا ۱۵ روز آتی از طریق وبگاه و پیام رسان‌های اطلاع رسانی مجتمع‌های ولایت و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استحضار طلاب محترم خواهد رساند.

ارسال نظرات