۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۰۸۵۳۷

پیام تسلیت حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری در پی درگذشت آیت الله ترابی

پیام تسلیت حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری در پی درگذشت آیت الله ترابی
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی ارتحال آیت الله حسینی ترابی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی ارتحال آیت الله سید محمود حسینی ترابی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

 درگذشت روحانی خدمتگزار و عالم پارسا و مردمی، ابوالشهید، آیت‌الله آقای حاج سیدمحمود حسینی ترابی موجب تأسف و تأثر گردید.

 آن عالم اخلاقی و انقلابی، در مدت حدود نیم قرن مجاهدت و خدمت و بیش از دو دهه امامت جمعه مردم مومن و انقلابی شهرستان دارالمؤمنین دامغان، منشاء آثار و برکات فراوان معنوی و مأمن و پناه اقشار مختلف مردم بود.

 سلوک مردمی و گمنامانه و مشی متواضعانه و مجاهدت مخلصانه در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی، به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس خصوصا با تقدیم فرزند عزیزشان؛ از ایشان خاطراتی ماندگار در ذهن و دل مردم دامغان و استان سمنان به یادگار گذاشته است.

 تأسیس حوزه‌های علمیه و مساجد و ابنیه خیریه و به خصوص تربیت خیل کثیری از شاگردان فاضل و فرهیخته از حسنات ماندگار ایشان است.

 اینجانب از سوی خود و ائمه‌جمعه محترم کشور، فقدان این عالم فرزانه و مهذب را به مردم شریف استان سمنان به ویژه مردم مومن شهرستان دامغان و به روحانیت ارجمند استان خصوصاً ائمه محترم جمعه و نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و نیز به حوزه علمیه و روحانیت مکرم دامغان بالاخص امام جمعه محترم این شهرستان و به فرزندان عزیز و خانواده و وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم و در واپسین روزهای ماه ضیافت الهی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان غفران و علو درجات و حشر بااجداد طاهرینش را تمنا می‌کنم.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدجواد حاج علی اکبری
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظرات